Σε άρθρο που δημοσιεύτηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της, η ιταλική ομάδα χλευάζει την τακτική του πρώην προέδρου της FIA, Μόσλεϊ, να ενθαρρύνει την είσοδο νέων συμμετεχόντων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, κατηγορώντας τον για τη διενέργεια ενός "ιερού πολέμου" που οδήγησε μεγάλους κατασκευαστές, όπως η BMW και η Toyota, εκτός F1.
Παράλληλα μέμφεται τον Εκλεστοουν για την στήριξή του στις Campos και Stefan GP. Ο υπεύθυνος διαχείρισης των εμπορικών δικαιωμάτων του σπορ λέγεται ότι συνέβαλλε οικονομικά στην πρόσφατη αναδιοργάνωση της Campos, ενώ έχει εκφραστεί ανοιχτά υπέρ της χορήγησης άδειας συμμετοχής στην Stefan.
Ο τίτλος του άρθρου έχει τον τίτλο "Για ποιον χτυπάει η καμπάνα" και αναφέρει τα εξής: "Από τις 13 ομάδες που εγγράφηκαν, ή πείστηκαν να εγγραφούν στο φετινό πρωτάθλημα, μέχρι σήμερα μόνο 11 έχουν ανταποκριθεί στο κάλεσμα και εμφανιστεί στην πίστα, κάποιες πιο καθυστερημένα σε σχέση με άλλες, ενώ κάποιες έχουν καταφέρει να κάνουν μόλις μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα, άλλες περισσότερα, αλλά σε πολύ πιο αργό ρυθμό.
"Οσο για την 12η ομάδα, Campos Meta, το μετοχολόγιο και η διοικητική της δομή έχουν μεταμορφωθεί, σύμφωνα με φήμες που έφτασαν σε εμάς, χάρη σε μια ξαφνική εισροή μετρητών από έναν απλόχερο άσπρο ιππότη, σε μια λύση σωτηρίας της τελευταίας στιγμής. Ωστόσο οι αποδέκτες αυτής της γενναιοδωρίας ίσως ανακαλύψουν ότι ο εν λόγω ιππότης περιμένει από εκείνους να καλύψουν τον ρόλο του βασιλικού υποτελούς.
"Ολα αυτά σημαίνουν ότι είναι δύσκολο να φανταστούμε το μονοθέσιο που σχεδίασε η Dallara να εμφανιστεί στην πίστα της Καταλούνια, με το Σακχίρ να φαντάζει ως μια πολύ πιο πιθανή τοποθεσία να δούμε το όνομα Σένα να επιστρέφει στην F1.
"Η 13η ομάδα, USF1, φαίνεται ότι έχει κρυφτεί στην Σάρλοτ της Βόρειας Καρολίνας, προς απογοήτευση κάποιων όπως ο αργεντίνος Λόπες, ο οποίος νόμιζε ότι είχε βρει το δρόμο του για προς το paddock της F1 - αν και με τη βοήθεια της προέδρου Κίρχνερ, σύμφωνα με φήμες -, αλλά τώρα θα πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή. Το καταπληκτικό είναι ότι (στην US F1) έχουν την αναίδεια να ισχυρίζονται ότι όλα βαίνουν καλώς κάτω από τον έναστρο και ριγωτό ουρανό (σ.σ.: λογοπαίγνιο με τη σημαία των ΗΠΑ).
"Μετά έχουμε τα Σέρβικα όρνεα. Αρχικά μπλέχτηκαν σε μια δονκιχωτική δικαστική διαμάχη με την FIA, στη συνέχεια άρπαξαν τα κόκαλα της Toyota πάνω από το νεκρικό κρεβάτι. Εχοντας κάποιους υπαλλήλους, γύρω από τους οποίους υπάρχει ακόμα η μπόχα παλιών σκανδάλων (σ.σ.: αναφορά στον Μάικ Κάφλαν, ο οποίος δουλεύει στην Stefan), τώρα περιφέρονται τριγύρω περιμένοντας να πάρουν τη θέση του πρώτου που θα βγει από το παιχνίδι, πιθανότατα με την υποστήριξη του ίδιου ιππότη με την αστραφτερή πανοπλία, τον οποίο αναφέραμε νωρίτερα.
"Αυτό είναι το κληροδότημα του ιερού πολέμου που διενεργήθηκε από τον πρώην πρόεδρο της FIA. Σκοπός του ήταν να επιτρέψει σε μικρότερες ομάδες να μπουν στην F1. Και ορίστε το αποτέλεσμα: δύο ομάδες θα πάνε χολώνοντας ως το ξεκίνημα του πρωταθλήματος, μια τρίτη σπρώχνεται μέσα στο ρινγκ από ένα αόρατο χέρι - να είστε σίγουροι ότι δεν είναι το χέρι του Ανταμ Σμιθ - και όσο για την τέταρτη, καλύτερα να απευθυνθείτε στην 'Υπηρεσία Εξαφανισθέντων' για να την εντοπίσετε. Στο μεταξύ, έχουμε χάσει δύο κατασκευαστές στην πορεία, την Toyota και την BMW, ενώ στην Renault δεν έχει μείνει τίποτα εκτός από το όνομα. Τελικά άξιζε τον κόπο;".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου