Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Formula 1. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Formula 1. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

David Purley ... Σαν σήμερα πριν 28 χρόνια έφυγε ο ήρωας πιλότος της Formula 1.

Σαν σήμερα πριν 28 χρόνια ''έφυγε'' από τη ζωή ο David Purley.

Ο Βρετανός συμμετείχε μόλις σε 7 αγώνες της Formula 1, εντούτοις έμεινε στην ιστορία για τη συγκινητική του προσπάθεια να σώσει το συναθλητή του Roger Williamson, χωρίς δυστυχώς να τα καταφέρει.

Για την ηρωική του στάση, τιμήθηκε με το ''George Metal'', παράσημο που απονέμεται στη Βρετανία ως φόρος τιμής για γενναίες ενέργειες.

Δείτε το βίντεο με το τραγικό συμβάν ...

Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

F1: Pole Position για Webber στην Κορέα.

Ο Μαρκ Γουέμπερ ακολούθησε κατά γράμμα τη συμβουλή του Γιουσέιν Μπολτ και εξασφάλισε την πολ ποζίσιον στο Grand Prix της Κορέας. Ο Αυστραλός οδηγός ελπίζει πως δεν θα μιμηθεί τις αργές εκκινήσεις του Μπολτ στον αγώνα (14/09, 09.00).

 Είναι η δεύτερη φετινή πολ ποζίσιον για τον οδηγό της Red Bull μετά από το Μονακό, αγώνα στον οποίο νίκησε (σ.σ. ακολούθησε και δεύτερη νίκη στο Σίλβερστοουν δίχως όμως να προηγηθεί πολ ποζίσιον).

 Η Red Bull Racing "κλείδωσε" το 1-2 στην εκκίνηση και ...

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Βασιλιάς Αλόνσο στη Βαλένθια!

Αν και ξεκίνησε από την 11η θέση, ο ισπανός της Ferrari κατάφερε να πάρει τους 25 βαθμούς χάρη στη δική του εξαιρετική οδήγηση, αλλά και την ατυχία του Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος εγκατέλειψε με μηχανικό πρόβλημα στη Red Bull του από την πρώτη θέση κι ενώ προηγουμένως είχε κυριαρχήσει απόλυτα στην κούρσα.

Την ίδια τύχη με τον παγκόσμιο πρωταθλητή είχε και ο Λιούις Χάμιλτον. Ο πιλότος της McLaren έχασε τη δεύτερη θέση από τον Κίμι Ράικονεν της Lotus στον 55ο γύρο, ενώ στον επόμενο τέθηκε νοκ-άουτ από τη Williams του Πάστορ Μαλντονάντο, την ώρα που προσπαθούσε να υπερασπιστεί την τρίτη θέση.

Ευνοημένος από αυτό το περιστατικό βγήκε ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος επανεμφανίστηκε στο βάθρο έπειτα από το 2006, τερματίζοντας εκείνος τρίτος μπροστά από τον Μαρκ Ουέμπερ.

Τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν κατά σειρά οι...

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

F1: Pastor Maldonado στo Ισπανικό GP

Αυτή ήταν η πρώτη νίκη για την πάλαι ποτέ κραταιά Williams μετά το 2004, ενώ ο Μαλντονάντο έγινε ο πέμπτος διαφορετικός οδηγός - με ένα πέμπτο διαφορετικό μονοθέσιο -, που κερδίζει κούρσα στο ξεκίνημα της σεζόν, κάτι που είχε να συμβεί από το 1983.

Ο Αλόνσο τερμάτισε δεύτερος με το μονοθέσιο της Ferrari και έπιασε τον ...

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

GP Μαλαισίας 2012: Alonso Magico

Ο απρόβλεπτος καιρός της Μαλαισίας μάς έδωσε τελικά το συναρπαστικό αγώνα που περιμέναμε, με τον Fernando Alonso να παίρνει μιαν ανέλπιστη όσο και πολύτιμη νίκη για τη Ferrari στο 2ο αγώνα της χρονιάς. Ο Ισπανός εκμεταλλεύτηκε τις συνθήκες και τις σωστές επιλογές της ομάδας του σε ...

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Η F1 στη Μαλαισία

Η Μαλαισία αναμένεται να δώσει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τις δυνατότητες του κάθε φετινού μονοθεσίου σε σχέση με την πρεμιέρα της χρονιάς, που έγινε στο αστικό σιρκουί του Αλμπερτ Παρκ την περασμένη εβδομάδα. Κι αυτό γιατί η Σεπάνγκ είναι μια καθαρή πίστα αγώνων με πολλά και διαφορετικά στοιχεία, οπότε η εκτίμηση είναι ότι όποιο μονοθέσιο αποδίδει καλά εκεί, το πιθανότερο είναι να κάνει το ίδιο και στις περισσότερες άλλες πίστες του πρωταθλήματος.
Το πιο εντυπωσιακό γεγονός στην Αυστραλία ήταν η ...

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Αλόνσο: Να βρούμε 2-3 δέκατα για Μαλαισία, Κίνα

Ο Φερνάντο Αλόνσο πιστεύει ότι θα είναι κρίσιμο για την Ferrari να καταφέρει να αυξήσει την απόδοσή της κατά έστω μερικά δέκατα του δευτερολέπτου για τις δύο επόμενες κούρσες. Το σκεπτικό του ισπανού οδηγού είναι ότι, λόγω των μικρών διαφορών μεταξύ των περισσότερων μονοθεσίων φέτος, μια τέτοια βελτίωση μπορεί να βοηθήσει την ομάδα του να μην χάσει πολύ έδαφος στη μάχη του τίτλου, πριν έχει την ευκαιρία να αναβαθμίσει ουσιαστικά την F2012 στις δοκιμές εξέλιξης του Μουτζέλο, τον προσεχή Μαϊο.

"Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ...

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Η Ferrari παρουσίασε στο Maranello το «άσχημο» μονοθέσιο της (F2012)

Το φως της δημοσιότητας είδε το νέο μονοθέσιο της Ferrari. Η F2012 όπως είναι η κωδική της ονομασία αποκαλύφθηκε μέσω διαδικτύου αφού ελέω του χιονιά που έχει πλήξει το Maranello, ακυρώθηκε η προγραμματισμένη εκδήλωση. Όπως σας είχαμε αναφέρει όμως, παρουσίαση έγινε κανονικά και λίγα λεπτά μετά τις 11 ώρα Ελλάδας, οι Fernando Alonso και Felipe Massa τράβηξαν το σεντόνι που σκέπαζε το νέο δημιούργημα της σχεδιαστικής ομάδας της Scuderia.

Πριν από μερικούς μήνες, ο Νικόλας Τομπάζης υποσχόταν περισσότερο τολμηρούς σχεδιασμούς και αυτό επιβεβαιώθηκε με το κόκκινο μονοθέσιο να εναρμονίζεται στη μόδα όπως εξελίσσεται του 2012 που θέλει τις ομάδες να θυσιάζουν την ομορφιά για την ουσία. Αποτέλεσμα ήταν το «σκαλοπάτι» στο πρόσθιο μέρος του μονοθεσίου που αποτελεί λίγο-πολύ ένα παραθυράκι στους νέους κανονισμούς που έχουν μειώσει την απόσταση του πρόσθιου ρύγχους από το κατώτατο σημείο αναφοράς του μονοθεσίου, ορίζοντας τη στα 55cm. Η «ουσία» λοιπόν για τη Ferrari, είναι να κατακτά νίκες από το ξεκίνημα του πρωταθλήματος του 2012.

«Είμαι σίγουρος πως το μονοθέσιο μας θα μπορεί να κερδίζει αγώνες εξ αρχής. Πήραμε πολλά μαθήματα από το παρελθόν και πήραμε μερικές δύσκολες αποφάσεις. Είμαι όμως σίγουρος πως όλες μας οι σκληρές προσπάθειες, αντανακλούνται σε αυτό το μονοθέσιο. Από τεχνικής πλευράς, περιλαμβάνει πολλές καινοτομίες, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στα μηχανολογικά μέρη. Θέλαμε όμως να υπάρχει και κάποια συνέχεια. Έχουμε μόνο 12 μέρες δουλειά στη πίστα στη διάθεση μας ώστε να εξασφαλίσουμε την απαιτούμενη αξιοπιστία αλλά και να αξιολογήσουμε τα νέα ελαστικά της Pirelli», δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας, Stefano Domenicali.

Στη συνέχεια, ο ισχυρός άνδρας στο Maranello, αναφέρθηκε και στο οδηγικό δίδυμο των Fernando Alonso και Felipe Massa.

«Δεν χρειάζεται να πω κάτι για τις ικανότητες του Fernando. Πέρυσι, παρότι ήταν μία δύσκολη σεζόν για εμάς, επέκτεινε τη συμφωνία συνεργασίας μας για πολλά χρόνια, πράγμα που δείχνει την υπευθυνότητα του. Ο Felipe έχει δέκα σεζόν στη Formula 1 και πάντα με ένα κινητήρα της Ferrari στην πλάτη του. Είναι ένα σπουδαίο ταλέντο και είμαι σίγουρος πως φέτος, μετά τη δύσκολη για εκείνον περυσινή σεζόν, θα δείξει την πραγματική του αξία», τόνισε ο 46χρονος.

Από την πλευρά τους οι οδηγοί, δεν ήταν ιδιαίτερα χαμογελαστοί. Ίσως επειδή το δύσκολο 2011 όπου τα κόκκινα μονοθέσια πανηγύρισαν μία μόνο νίκη, δεν άφηνε άλλα περιθώρια. Είναι όμως αμφότεροι αποφασισμένοι για μία πολύ καλύτερη χρονιά παρά τις… ιδιαιτερότητες της F2012.

«Είναι σίγουρα ένα μονοθέσιο πολύ διαφορετικό απ’ όσα βλέπαμε τα τελευταία δύο χρόνια. Αυτή θα είναι η 3η μου σεζόν με τη Ferrari και θα τη ξεκινήσω με την ίδια αποφασιστικότητα και δυναμική. Θέλω να τα πάω εξαιρετικά. Θα υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός όλη τη σεζόν αλλά θέλω να βλέπω συνέχεια κόκκινα μονοθέσια στο βάθρο. Ξεκινάμε δουλειά την επόμενη εβδομάδα στη Jerez και συνεχίζουμε να δουλεύουμε όλοι ενωμένοι. Είμαι σίγουρος πως φέτος θα τα πάμε καλά. Έχω πίστη στην ικανότητα των μελών της Ferrari. Έχουμε δύο μήνες για να είμαστε έτοιμοι. Πρέπει να μονομαχήσουμε για τους τίτλους και να κερδίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς. Θέλουμε πραγματικά να βρεθούμε στην κορυφή της βαθμολογίας. Πρέπει να είμαστε όσο το δυνατόν πιο σταθεροί σε απόδοση και είμαι απολύτως σίγουρος πως θα μπορέσουμε να πετύχουμε τους στόχους που συνεπάγεται η ευθύνη του να οδηγείς για τη Ferrari», τόνισε ο Fernando Alonso.

Για πολλούς, το 2012 θα είναι η τελευταία σεζόν του Felipe Massa στο Maranello. Η διοίκηση του έχει κρούσει το καμπανάκι κι όπως φαίνεται, ο Βραζιλιάνος δείχνει αποφασισμένος να πείσει τους Ιταλούς να του ανανεώσουν το συμβόλαιο.

«Θα είναι μία σημαντική χρονιά για μένα αλλά και όλη την ομάδα. Θέλουμε να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα. Πιστεύω στις ικανότητες μου αλλά και τις δυνατότητες του μονο0θεσίου μας. Θέλουμε να δούμε τη Ferrari να κερδίζει όσο το δυνατόν συχνότερα. Νιώθω πως έχουμε τη δύναμη. Θέλω να ξεκινήσουμε καλά και να ολοκληρώσουμε το πρωτάθλημα σε καλύτερη θέση», σχολίασε ο Βραζιλιάνος.

Ο 30χρονος αναφέρθηκε και στο σχεδιασμό της F2012: «Είναι σίγουρα πολύ, πολύ επιθετική. Πάντα υπάρχουν πολλές ιδέες όταν σχεδιάζεται ένα νέο μονοθέσιο. Θέλουμε να υπάρχει πάντα εξέλιξης και μπορώ να πω ότι είμαι εντυπωσιασμένος από το νέο μας μονοθέσιο».

Μετά τις δηλώσεις των οδηγών, η live σύνδεση μας μετέφερε στο γραφείο του προέδρου της Scuderia, Luca di Montezemolo, που εξέφρασε το ίδιο φιλόδοξες προσδοκίες.

«Θέλουμε να κερδίσουμε, θέλουμε να έχουμε τις επιδόσεις του παρελθόντος. Έχουμε όλα τα συστατικά για μία τέλεια συνταγή. Ο Stefano (Domenicali) έχει δουλέψει σκληρά για τη δημιουργία αυτού του μονοθεσίου και για να βελτιώσει την οργάνωση της αγωνιστικής μας ομάδας. Αυτές οι αλλαγές είναι σημαντικές γιατί μας επιτρέπουν να είμαστε μία άκρως ανταγωνιστική ομάδα. Έχουμε βελτιωθεί σε όλους τους τομείς και είμαι σίγουρος πως θα επιβραβευτούμε για αυτό. Οι υποστηρικτές μας θέλουν να μας δουν ξανά σε στιγμές δόξας. Είμαι σίγουρος πως οι κανονισμοί θα είναι διαφανείς φέτος, εμπιστευόμαστε τη FIA πως θα εξασφαλίσει το σωστό πνεύμα στην ερμηνεία τους», είπε ο Montezemolo, ρίχνοντας και μία μπηχτή ενόψει του παρασκηνίου που περιμένουμε να υπάρξει τους επόμενους μήνες σχετικά με τις σχεδιαστικές επιλογές των ομάδων και της ερμηνείας που αυτές θα δώσουν στους κανονισμούς.



msfree.gr

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

F1: Η νέα McLaren MP4-27


Η παρουσίαση της Caterham πριν λίγες μέρες στο F1Racing ήταν το ορεκτικό! Από σήμερα λοιπόν περάσαμε στο κυρίως πιάτο, καθώς στο Woking η McLaren παρουσίασε το νέο της “όπλο” για το 2012! Σεμνή και λιτή τελετή φέτος για την βρετανική ομάδα, εν’αντιθέσει με πέρυσι όπου είχαν επιλέξει το Βερολίνο!
Η ΜΡ4-27 λοιπόν αποκαλύφθηκε λίγο μετά τη 1 ώρα Ελλάδος, όταν οι Jenson Button και Lewis Hamilton τράβηξαν το άσπρο πέπλο! Η παρουσίαση έγινε και μέσω internet, καθώς η βρετανική ομάδα είχε φροντίσει να υπάρχει το αντίστοιχο link. Mάλιστα όπως ανακοινώθηκε αργά το μεσημέρι, περίπου 35.000 άτομα παρακολούθησαν διαδικτυακά την παρουσίαση!
Στα του νέου μονοθεσίου η McLaren επέλεξε να ακολουθήσει την ασφαλή οδό, καθώς η ΜΡ4-27 αποτελεί μια μεγάλη εξέλιξη του προκατόχου της! Κύριο χαρακτηριστικό είναι πως δεν διαθέτει παρόμοιο ρύγχος με αυτό της Caterham, κάτι το οποίο αναμένεται να δούμε σε αρκετά μονοθέσια φέτος, λόγο της συγκεκριμένης αλλαγής των κανονισμών…
Κύριες αλλαγές σε σχέση με την ΜΡ4-26, μπορεί να θεωρηθούν αυτές στις εισαγωγές των ψυγείων, με το σχήμα L που υπήρχε πέρυσι να αποτελεί παρελθόν, και το σχήμα ουσιαστικά φέτος να είναι σε ορθογώνια μορφή. Εντύπωση προκαλούν και οι απολήξεις των εξατμίσεων καθώς βρίσκονται αρκετά χαμηλά…
Βέβαια κατά την διάρκεια των χειμερινών δοκιμών θα δούμε και άλλες λύσεις-αλλαγές σε σχέση με ότι είδαμε σήμερα. Πόσο μάλλον μέχρι τις ελεύθερες δοκιμές στην Αυστραλία.
Συνέχεια την Παρασκευή με τις παρουσιάσεις των Ferrari στο Μaranello και Force India στο Silverstone να παίρνουν την σκυτάλη! Stay tuned!





fanisf1.wordpress.com

Παρουσίαση του νέου μονοθέσιου της Ferrari για το 2012...

Ναι οκ ξέρουμε ότι σήμερα είναι η παρουσίαση της νέας McLaren MP4-27 αλλά εγώ είμαι φανατικός υποστηρικτής της Ferrari και γι αυτό πάρτε μια μικρή δόση από την νέο μονοθέσιο της ομάδας, του οποίου η παρουσίαση είναι στις 3/2 στο Maranello και θα την δούμε live από το www.ferrarif1.com !

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Οι προϋπολογισμοί των ομάδων της F1 για το 2011

Κι ενώ πολλοί από εμάς αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες με τα οικονομικά τους (ελπίζω κανένας μας), εγώ θα σε ζαλίσω με πολλά εκατομμύρια, αφού θ’ αναφερθούμε στους προϋπολογισμούς των ομάδων της Formula 1 για τη σεζόν που μας πέρασε, δηλαδή για το 2011.
Τα χρήματα είναι πάρα πολλά, ενώ, συνολικά, οι προϋπολογισμοί όλων των ομάδων ξεπερνούν το 1.3 δις ευρώ, και όλα αυτά μόνο για το 2011!
Όπως μας συνηθίζει τα τελευταία χρόνια, η Ferrari είναι η πιο… σπάταλη ομάδα, με τα έξοδα της να ξεπερνούν τα €200.000.000! Τερμάτισε στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, καθώς συγκέντρωσε 375 βαθμούς, κάτι που σημαίνει ότι χρειάστηκε περισσότερα από €530.000 για κάθε βαθμό. Από ‘κεί και πέρα, οι υπόλοιπες τρεις κορυφαίες ομάδες είναι κοντά στα έξοδά τους για την περασμένη χρονιά, παρά τη μεγάλη τους βαθμολογική διαφορά.
Για κάποιες χιλιάδες ευρώ, στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Mercedes AMG (πρώην Mercedes GP), η οποία ξόδεψε περισσότερα από €166.000.000, δηλαδή περισσότερα από €1.000.000 για κάθε βαθμό.
Η McLaren βρίσκεται στην τρίτη θέση, κι αυτή λίγο πάνω από τα €166.000.000 για όλο το 2011.
 Ο προϋπολογισμός της Πρωταθλήτριας Red Bull Racing ξεπερνά για λίγο τα €160.000.000, δηλαδή χρειάστηκε κάτι παραπάνω από €240.000 για κάθε βαθμό που συγκέντρωσαν και οι δύο οδηγοί της. Αυτό σημαίνει ότι έχει τη μικρότερη αναλογία εξόδων/βαθμών.
Με τεράστια διαφορά, η ομάδα που ξόδεψε τα περισσότερα χρήματα ανά βαθμό είναι η Williams. Τα έξοδα της βρετανικής ομάδας ξεπέρασαν τα €96.000.000, δηλαδή περισσότερα από €19.000.000 για κάθε βαθμό, διότι συγκέντρωσε μόλις 5 βαθμούς στους 19 αγώνες του 2011.
Στη συνέχεια, μπορείς να δεις αναλυτικά τον πίνακα με τους προϋπολογισμούς όλων των ομάδων, αλλά και τα χρήματα που ξόδεψαν για κάθε βαθμό που κατέκτησαν.
Θέση Ομάδα                 Προϋπολογισμός (€)   Βαθμοί      Αναλογία (€)
1      Red Bull Racing   160.138.386                     650             246.366
2      McLaren             166.043.602                     497             334.091
3      Ferrari                201.371.942                      375            536.991
4      Mercedes           166.581.637                      165           1.009.585
5     Renault                123.804.983                       73            1.695.958
6     Force India           93.299.517                       69            1.352.166
7     Sauber                 71.479.635                        44            1.624.537
8     Toro Rosso          81.545.228                        41            1.988.908
9     Williams               96.394.853                         5             19.278.970
10   Lotus                   73.382.594                         0                     0
11   HRT                    39.365.367                         0                     0
12   Virgin                 49.762.648                          0                      0




 AutoBlog.gr

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Τέρμα γκάζι στο νέο γκραν πρι της Ινδίας

Η Ινδία είναι ένας νέος προορισμός για την Formula 1 και το ερχόμενο... Σαββατοκύριακο θα φιλοξενήσει για πρώτη φορά αγώνας του κορυφαίου θεσμού μηχανοκίνητου αθλητισμού στον πλανήτη. Μετά την κατάκτηση του τίτλου των οδηγών ο Σεμπαστιάν Φέτελ ανυπομονεί να «πατήσει» πίστα και να πετύχει και αυτή τη φορά ένα καλό αποτέλεσμα που για τον ίδιο μεταφράζεται σε πρώτη θέση:

«Ανυπομονώ για τον αγώνα της Ινδίας και έχουμε καλή παράδοση στους αγώνες που γίνονται σε νέους προορισμούς. Το μόνο που ξέρω προς το παρόν είναι το μήκος της πίστας, πως βρίσκεται στη βιομηχανική περιοχή της Noida και είναι περίπου 50 λεπτά με το αυτοκίνητο από το Νέο Δελχί! Η αγωνιστική διαδρομή αποτελεί συνδυασμό αργών στροφών και ευθειών υψηλής ταχύτητας. Οι υψομετρικές διαφορές είναι ακραίες, όπως στο Βέλγιο ή την Τουρκία, πράγμα που θα αποτελέσει πρόκληση. Παράλληλα, περιμένουμε να είναι η δεύτερη ταχύτερη πίστα στο καλεντάρι, μετά τη Μόντσα. Αυτό σημαίνει πως θα ολοκληρώνουμε τον γύρο με μέση ωριαία ταχύτητα 235 χλμ/ώρα και πως θα υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για προσπέρασμα», τόνισε χαρακτηριστικά ο παγκόσμιος πρωταθλητής και πιλότος της Red Bull.

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Ανανέωσε με McLaren o Jenson Button

Μπορεί να υπήρχαν ανυπόστατες φήμες σχετικά με την μετακίνηση του Jenson Button στη Ferrari, αλλά όλα αυτά δεν έχουν απολύτως καμία ισχύ, αφού ο Βρετανός ανανέωσε τη συνεργασία του με τη McLaren για αρκετά ακόμα χρόνια. Τελικά, έγινε αυτό που όλοι περιμέναμε, καθώς το θέμα έμοιαζε τυπικό, αν κοιτάξουμε τις δηλώσεις και των δύο πλευρών. Η χρονική διάρκεια του συμβολαίου δεν έχει γίνει γνωστή, αλλά το σίγουρο είναι ότι θα η βρετανική ομάδα θα συνεχίσει να έχει για αρκετά χρόνια στις τάξεις της τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2009.

Ο 31χρονος δήλωσε για την επέκταση του συμβολαίου του:

Ποτέ δεν έχω νιώσει πιο άνετα σε κάποια ομάδα απ’ ό,τι στη Vodafone McLaren Mercedes. Έχω κερδίσει 4 από τους καλύτερους αγώνες της ζωής μου εδώ, είμαι δεύτερος στο πρωτάθλημα, και αισθάνομαι ότι οδηγώ καλύτερα από ποτέ.

Μπορείς να πετύχεις μόνο με τη σωστή υποστήριξη, και ειλικρινά πιστεύω ότι το πάθος και η αποφασιστικότητα για νίκες είναι ισχυρότερα εδώ στη Vodafone McLaren Mercedes σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη ομάδα.

Σαν οδηγός Grand Prix, αυτά είναι απίστευτα δυνατά συναισθήματα για να μοιράζεσαι και να είσαι μέρος τους, και ενίσχυσαν την επιθυμία μου για να δεσμευτώ μακροχρόνια σε αυτή την ομάδα. Δεν κρατάω μυστική τη φιλοδοξία μου ότι θέλω να συνεχίζω να κερδίζω αγώνες και παγκόσμια πρωταθλήματα, και πιστεύω ότι αυτό είναι το μέρος που μπορώ να πετύχω αυτούς τους στόχους.

Εμείς στη Vodafone McLaren Mercedes ξέρουμε πώς να κερδίζουμε, και δημιουργούμε έναν οργανισμό που θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να το κάνουμε για τα επόμενα χρόνια.

Για την γεγονός μίλησε και ο Lewis Hamilton, λέγοντας:

Είναι εξαιρετική η είδηση ότι ο Jenson επέλεξε να μείνει στη Vodafone McLaren Mercedes. Ο Jenson είναι ένα σπουδαίο άτομο με το οποίο συνεργάζομαι, και ένας αυθεντικός συμπαίκτης, από τη στιγμή που ήρθε στην ομάδα.

Η Vodafone McLaren Mercedes είναι μια ομάδα με μοναδική και επιτυχημένη παράδοση στη Formula 1, για το οποίο είμαι περήφανος που είμαι μέρος. Ήταν η καλύτερη στιγμή της καριέρας μου, όταν κέρδισα το παγκόσμιο πρωτάθλημα των οδηγών με αυτή την ομάδα. Ο Jenson κι εγώ είμαστε πεινασμένοι και φιλόδοξοι όσο ποτέ για να κερδίσουμε αγώνες και παγκόσμια πρωταθλήματα στο μέλλον.

Όπως είναι λογικό, απόλυτα ικανοποιημένος είναι και ο πρόεδρος της McLaren, Martin Whitmarsh, καθώς η ομάδα του έχει ένα από τα καλύτερα οδηγικά δίδυμα στο grid.

Ο Jenson είναι ένας εξαιρετικός οδηγός και ένα εξαιρετικό παιδί. Στην πραγματικότητα, μπορώ να πω ότι είναι ένας από τους πιο ικανούς και αξιοσέβαστους οδηγούς που είχαμε ποτέ, και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το γεγονός ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται μαζί μας στο μέλλον.

Είναι σημαντικό μέρος σε αυτόν τον οργανισμό, και είμαι περήφανος που είμαι ο Πρόεδρός του. Είμαι βέβαιος ότι θα χτίσει πάνω στην επιτυχία που ήδη έχει μαζί μας, και θα είμαι ακόμα πιο επιτυχημένος μαζί μας τα επόμενα χρόνια.

Νομίζω ότι αυτός και ο Lewis το είπαν καλύτερα από τον καθένα. Τα σχόλιά τους δείχνουν πόσο πολύ σέβονται και εμπιστεύονται ο ένας τον άλλον, και για άλλη μια φορά συνεχίζουν να αποδεικνύουν αυτό που ως ομάδα γνωρίζουμε πάντα. Ότι η Vodafone McLaren Mercedes έχει το καλύτερο οδηγικό δίδυμο σε όλη τη Formula 1.


AutoBlog.gr

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Νέα, ασφαλέστερα κράνη από το Ιαπωνικό Grand Prix

Η ασφάλεια είναι το πρώτο και βασικότερο ζητούμενο στη Formula 1. Μπορεί τα μονοθέσια να εξασφαλίζουν εξαιρετικά υψηλά ποσοστά ασφάλειας, αλλά μια περιοχή που είναι εκτεθειμένη είναι το κεφάλι. Κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει το πολύ σοβαρό ατύχημα του Felipe Massa, στις κατατακτήριες της Ουγγαρίας, το 2009, το οποίο του στοίχισε τους 8 αγώνες από το 2009 και παραλίγο τη ζωή του. Έπειτα από αυτό, γίνονται ακόμα περισσότερες προσπάθειες, ώστε να γίνουν ακόμα πιο ασφαλή. Υπήρξαν μερικές φήμες, σχετικά με παρμπρίζ στα μονοθέσια, αλλά φαίνεται πως η ιδέα δεν είναι ευπρόσδεκτη.

Σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, από το Ιαπωνικό Grand Prix στη Suzuka, αυτό το Σαββατοκύριακο, όλοι οι οδηγοί θα φορούν νέα κράνη, τα οποία θα έχουν νέες αλεξίσφαιρες λωρίδες στην κορυφή του visor, έτσι ώστε να μην ξαναδούμε το φριχτό τραύμα του Βραζιλιάνου. Το άνοιγμα του visor θα μειωθεί, κάτι που θα είναι υποχρεωτικό, ενώ το βάρος του κράνους θα αυξηθεί κατά 50 γραμμάρια, στα 1.250-1.350.

Για κάθε αγώνα, υπάρχουν 10 ζελατίνες, και κάτι που δε θα αρέσει στους οδηγούς, είναι το γεγονός ότι θα αφαιρούνται πιο δύσκολα, όπως λέγεται. Αφού θα μειωθεί το visor, είναι λογικό να μειωθεί και το μέγεθος της ζελατίνας.

Ο Τζ. Μπάτον στη Ferrari;

Ένα δημοσίευμα σε αθλητική εφημερίδα εξηγεί (μερικά) και βάζει φωτιά (τελικά) στις φήμες για το που θα οδηγεί ο Τζένσον Μπάτον την επόμενη χρονιά. Οι πρώτες ανακοινώσεις έγιναν χωρίς όμως να μπουν υπογραφές! Η McLaren Mercedes ανακοίνωσε πως θέλει τον Τζένσον Μπάτον στην ομάδα και πως πιστεύει σε αυτόν. Ο Βρετανός είπε πως αν κάνουν χρήση του όρου του συμβολαίου, που τους επιτρέπει να τον κρατήσουν ένα επιπλέον χρόνο απλά θα μείνει. Οι μήνες περνούν και η McLaren δεν προχωρά στην ενεργοποίηση της επιλογής για παραμονή στην ομάδα του Μπάτον για το 2012. Ο λόγος; Η επιμονή της για μεγάλη δέσμευση (με λίγα χρήματα) και οι αντιρρήσεις του πιλότου.

Η ομάδα από το Γουόκιν αν ενεργοποιήσει το πλεονέκτημα του συμβολαίου με τον Μπάτον είναι υποχρεωμένη να τον ελευθερώσει για το 2013 και να του κάνει νέα πρόταση. Οι ιθύνοντες της McLaren συζητούν για πενταετές (και παραπάνω συμβόλαιο) και μάλιστα με τις ίδιες απολαβές (χωρίς αύξηση).

Όπως γράφει ο Βραζιλιάνος Λίβιο Ορίσιο στη καθημερινή εφημερίδα «Jornal da Tarde» (από τις πιο έγκυρες σε θέματα F1) ο 31χρονος δεν θέλει να «μείνει» με τη βρετανική ομάδα ως το τέλος της καριέρας του. Μάλιστα ο Μπάτον ζητούσε λιγότερες υποχρεώσεις για τους χορηγούς αλλά σύμφωνα με τον Βραζιλίανο έχει στο μυαλό του τη Ferrari. Ίσως λοιπόν να θέλει να είναι ελεύθερος να διαπραγματευτεί το μέλλον του, όταν θα έχουν ελευθερωθεί θέσεις στους κύριους ανταγωνιστές της McLaren: τη Ferrari με τον Μάσα να αποχωρεί και ίσως με τη Red Bull όπου δύσκολα θα ανανεώσει ξανά ο Μαρκ Βέμπερ.

Όμως τι θα γίνει αν βρεθούν οι δύο πρωταθλητές κάτω από την ίδια στέγη; Αυτό μένει να το ανακαλύψουμε εάν όλα τα παραπάνω επαληθευτούν.

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Φωτογράφοι παίζουν ξύλο έξω από τα pit της McLaren ! (video)


Video: Red Bull στο Τέξας ξανά, μεγαλύτερο video αυτή τη φορά

H Red Bull ετοίμασε ένα νέο μεγαλύτερο video με τον David Coulthard να οδηγεί το μονοθέσιο της Red Bull στο Τέξας, στη πίστα του Austin, που κατασκευάζεται και θα φιλοξενεί το Αμερικάνικο Grand Prix. Ανεβείτε στ’ άλογα, cowboys, ώρα να δείτε πραγματική ιπποδύναμη. Enjoy!