
Το AF-10 θα έχει μήκος 4.4m και θα κινείται απο τον 7-λιτρο V8 της Corvette Z06 με απόδοση 550hp και 644Nm ροπή που θα συνδυάζεται με το εξατάχυτο κιβώτιο GT-ME1 της Graziano. Οι φήμες λένε οτι θα διατίθεται ως εξτρά το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο που βρίσκουμε και στο Zonda F. Το βάρος θα κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα, κοντά στα 1260 kg με εκτενή χρήση ανθρακονημάτων στο αμάξωμα. Η θεμελιώδης διαφορά σε σύγκριση με του ανταγωνιστές του (όπως το Noble M600) είναι οτι η Arash θα χρησιμοποιήσει σασί φτιαγμένο απο ανθρακονήματα με κυψέλες αλουμινίου υιοθετώντας τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν στην F1 σε αντίθεση με το το ατσάλινο σασί που έχουν οι συμπατριώτες της. Το AF-10 θα “πατάει” σε τροχούς 9.5×19 ιντσών εμπρός και 12.5×20 πίσω και θα σταματάει με την βοήθεια αεριζόμενων κεραμικών δισκόφρενων με δαγκάνες απο την AP Racing, οκταπίστονες μπροστά και εξαπίστονες πίσω. Με αυτά τα χαρακτηριστικά το Arash AF-10 εκτιμάται οτι θα φτάνει τα 100km/h σε περίπου 3.5sec και θα έχει τελικη ταχύτητα 320km/h.
Όμως η Arash δεν πρόκειται να σταματήσει εκεί! Φημολογείται οτι ήδη ετοιμάζεται μια πιο γρήγορη έκδοση του AF-10 με την ονομασία AF-10S η οποία θα εξοπλίζεται με υπερτροφοδοτούμενο (με supercharger) V8 που θα παράγει 850 άλογα αλλά και μία έκδοση που θα προσπαθήσει να εκθρονίσει την Veyron με τον ίδιο κινητήρα να αποδίδει 1200 καθαρόαιμα. Το Arash AF-10 θα έχει περιορισμένη παραγωγή 70 κοματιων σε ορίζοντα 5ετίας και η τιμή θα ξεκινάει απο τα $550.000, λίγο τσουχτερή αλλά αν αναλογιστούμε την τεχνολογία που έχει και τις υποσχέσεις των υπευθύνων μαλλον δικαιολογημένη. Άλλωστε η δήλωση του Arash Farboud, ιδρυτή της Arash Motor Company, τα λέει όλα: “αυτό -το AF-10- θα είναι μια διθέσια Formula 1 με ραδιόφωνο. Είναι το πιο ακραίο αμάξι που μπορώ να κάνω“.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου