Παράλληλα, οι τρεις οδηγοί που θα βρεθούν στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα στο τέλος της σεζόν, θα μοιραστούν 1.750.000€, με τον Πρωταθλητή να απολαμβάνει το πλουσιοπάροχο έπαθλο του 1 εκατομμυρίου ευρώ. Την δεύτερη και τρίτη θέση συνοδεύουν έπαθλα 500.000€ και 250.000€, αντίστοιχα.
Η διατήρηση των υψηλών αυτών χρηματικών επάθλων, ενισχύει την θέση της Superleague Formula, ως ένα από τα λίγα Πρωταθλήματα στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού παγκοσμίως, όπου οι χρηματικές απολαβές των οδηγών βασίζονται αποκλειστικά στην αγωνιστική τους απόδοση.
Το 2010, ο Πρωταθλητής Ντάβιντε Ριγκόν (Άντερλεχτ) κατέκτησε την πρώτη θέση στον πίνακα κερδών, με 1.680.000€.
Ο Γκρεγκ Ντόλμπι (Τότεναμ) ακολούθησε δεύτερος, συγκεντρώνοντας 860.000€ μετά την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στο Πρωτάθλημα, ενώ ο Μαξ Βίσελ (Βασιλεία) συγκέντρωσε 575.000€ μετά την κατάκτηση της τρίτης θέσης και την παρουσία του σε εννέα Μεγάλους Τελικούς.
Από τους οδηγούς που δεν βρέθηκαν στην τελική τριάδα του Πρωταθλήματος, ο Τζον Μάρτιν (Γκουοάν Πεκίνου) ήταν αυτός που συγκέντρωσε τα περισσότερα κέρδη αποκλειστικά και μόνο από την συμμετοχή του σε Μεγάλους Τελικούς. Ο Αυστραλός, παρά το γεγονός ότι βρέθηκε από νωρίς εκτός μάχης για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος, κατάφερε να αποκομίσει 365.000€, μόλις 30.000€ περισσότερα από τον Γέλμερ Μπούρμαν (Μίλαν), ο οποίος ξεκίνησε δυνατά την σεζόν αλλά επλήγη από άτυχες στιγμές.
Δύο νέοι Νεοζηλανδοί οδηγοί βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις των μεγάλων κερδισμένων, παρά το γεγονός ότι κανένας από τους δύο δεν συμμετείχε σε όλη την διάρκεια της σεζόν.
Ο λόγος για τον πρώην οδηγό του Ολυμπιακού, Κρις Βαν Ντερ Ντριφτ, ο οποίος πριν από το ατύχημα στο Brands Hatch είχε συγκεντρώσει το σημαντικό ποσό των 325.000€, και για τον Έαρλ Μπάμπερ (200.000€), ο οποίος βρέθηκε από το box των μεταδόσεων στα μονοθέσια της Superleague Formula και κατέκτησε δύο Μεγάλους Τελικούς στην Κίνα, για τις ομάδες της Πόρτο και Αϊντχόβεν.
Οι Φρέντερικ Βερβίς και Φρανκ Περερά είναι δυο ακόμη οδηγοί που κατάφεραν να δουν τα έσοδά τους να φτάνουν εξαψήφια νούμερα, παρά το γεγονός ότι δεν συμμετείχαν σε ολόκληρη την σεζόν.
Στο ντεμπούτο του στην πίστα της Adria, ο Βερβίς (Λίβερπουλ) κέρδισε αμέσως τις εντυπώσεις, ενώ με την εκπληκτική του εμφάνιση έκλεισε την σεζόν με 160.000€, το οποίο ενισχύθηκε από την νίκη του στον Μεγάλ&omicron ; Τελικό του Portimao.
Ο Γάλλος Φρανκ Περερά, ξεκίνησε την σεζόν με το μονοθέσιο του Βραζιλιάνικου συλλόγου Φλαμένγκο, ωστόσο εκπροσώπησε επίσης τους γαλλικούς συλλόγους Λυών και Μπορντό, συγκεντρώνοντα& sigmaf; με αυτό τον τρόπο 125.000€.
Συνολικά, 19 οδηγοί μοιράστηκαν τα χρηματικά έπαθλα του 2010.
Ο Διευθυντής Αγωνιστικού, κ Ρόμπιν Ουέμπ, δήλωσε: “Στις μέρες μας είναι πολύ δύσκολο νέοι ταλαντούχοι οδηγοί να κερδίσουν χρήματα από την συμμετοχή τους σε αγώνες μονοθεσίων, ωστόσο η Superleague Formu la τους δίνει αυτή την δυνατότητα. Τα μονοθέσια μας είναι όλα πανομοιότυπα, οπότε κάθε οδηγός έχει την ευκαιρία να κερδίσει χρήματα σύμφωνα μόνο με τις επιδόσεις του και φυσικά την εντατική δουλε&i ota;ά των αγωνιστικών ομάδων. Αυτή την χρονιά προσελκύσαμε κάποιους από τους καλύτερους επαγγελματίες οδηγούς στον κόσμο και διατηρώντας τα υψηλά αυτά χρηματικά έπαθλα και την επόμενη σεζόν, προσδοκούμε ότι το gridτου 2011 θα είναι το καλύτερο που είχαμε ποτέ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου