Τέταρτο GP φέτος στην Σιγκαπούρη!
Ευκαιρία να δούμε μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία για το συγκεκριμένο σιρκουί...
Η Μarina Bay μαζί με το Μονακό είναι από τις 2 πίστες στο καλεντάρι, που οι πιλότοι μένουν με το λιγότερο ποσοστό κολλημένοι στο γκάζι σε ένα γύρο, αφού στην Σιγκαπούρη φτάνει το 46%.
Η μεγαλύτερη απόσταση που οι πιλότοι μένουν με κολλημένο το γκάζι είναι στα 640 μέτρα. Αυτό ξεκινά από την έξοδο της στροφής 5, μέχρι τα φρένα για την 7.
Σ'αυτό το σημείο θα βρίσκεται και η ζώνη DRS φέτος.
Γρηγορότερη στροφή της πίστας είναι η 6, όπου στο apex οι πιλότοι βρίσκονται με ταχύτητα 280 χλμ. περίπου.
Από την άλλη πλευρά, η πιο αργή στροφή της πίστας είναι η στροφή 13, όπου η ταχύτητα κατρακυλά περίπου στα 60 χλμ!
Περίπου 80 αλλαγές στις σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων, πραγματοποιούνται μέσα σε ένα γύρο!
Ο αγώνας έχει 61 γύρους, με τον Kimi Raikkonen να κατέχει το ταχύτερο πέρασμα στον αγώνα, από το 2008 με την Ferrari με 1.45.599.
Στα 298 χλμ, είναι η υψηλότερη τελική που έχει καταγραφεί έως τώρα!
Τέλος, στα 350 μέτρα είναι το μέγεθος του pitlane.
Μαρία Κορινθίου: Επέστρεψε στο «Πρωινό» – Τα νεότερα για την υγεία της
Πριν από 1 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου