Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στην διευκόλυνση των προσπερασμάτων, καθώς, σύμφωνα με μελέτες, το συγκεκριμένο εξάρτημα δυσκολεύει την προσπάθεια ενός μονοθεσίου να περάσει το προπορευόμενο.
Πάντως όπως έχει παραδεχτεί ο τεχνικός διευθυντής της Williams, Σαμ Μάικλ, για να υπάρξει πραγματική ώθηση στον αριθμό των προσπερασμάτων θα πρέπει να εγκαταλειφθούν ακόμα 3-4 τέτοια περιφερειακά εξαρτήματα.
Η σημαντικότερη αλλαγή, βέβαια, στα μονοθέσια της επόμενης σεζόν, έχει να κάνει με το ντεπόζιτο καυσίμων, η χωρητικότητα του οποίου θα πρέπει να διπλασιαστεί λόγω της επικείμενης απαγόρευσης των ανεφοδιασμών.
Επίσης, όλα δείχνουν ότι δεν υπάρχει ούτε KERS το 2010. Αν και η Williams φάνηκε αρχικά να επιμένει στην χρήση του, κόντρα στην επιθυμία των υπόλοιπων ομάδων, τελικά η βρετανική ομάδα έκανε πίσω κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης των μελών της FOTA που έγινε στο περιθώριο του GP Σιγκαπούρης, πριν από δύο εβδομάδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου