Εστιάζοντας στην απλότητα και την οικονομία, η WIND δημιούργησε την νέα WIND Καρτοκινητή που απευθύνεται σε όσους επιλέγουν καρτοκινητή και δίνουν πάνω από 20€/μήνα για να πληρώνουν λιγότερα.
Οι συνδρομητές της νέας WIND Καρτοκινητής μιλάνε όλο το μήνα αλλά πληρώνουν μόνο τον μισό, αφού κάθε φορά, τα χρήματα που ανανεώνουν τις πρώτες 15 ημέρες του μήνα, τα
παίρνουν αυτόματα πίσω στις 16, για να μιλάνε Δωρεάν όλο τον υπόλοιπο μήνα. Απλά και χωρίς καμία διαδικασία.
Αν πχ. ο συνδρομητής της WIND Καρτοκινητής ανανεώσει με 20€ τον χρόνο ομιλίας του μέσα στο πρώτο 15ήμερο, αυτόματα, στις 16 του μήνα, η WIND θα του επιστρέψει άλλα 20€ για να επικοινωνεί εντελώς δωρεάν μέχρι το τέλος του. Αν η αξία της ανανέωσης στο πρώτο 15ήμερο είναι 30€, τότε στις 16 του μήνα, η WIND Καρτοκινητή θα του επιστρέψει άλλα 30€ για την επικοινωνία του, κ.ο.κ.
Το μέγιστο bonus που μπορεί να λάβει κάθε συνδρομητής ανά μήνα είναι 50€.
Παράλληλα, οι συνδρομητές της νέας καρτοκινητής WIND μπορούν να έχουν 1.000 δωρεάν λεπτά προς 3 αριθμούς WIND ή Q με μόνο 1€/αριθμό. Οι επιλεγμένοι αριθμοί μπορεί να είναι συνδρομητές συμβολαίου ή καρτοκινητής χωρίς περιορισμό.
«Στόχος μας με τη νέα WIND καρτοκινητή είναι να καταστήσουμε την επικοινωνία απλή και οικονομική για τους συνδρομητές της. Είναι ένα προϊόν που ανταμείβει όσους το επιλέξουν με πολύ ξεκάθαρο τρόπο» δήλωσε σχετικά με το νέο προϊόν σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, Διευθυντής Mobile Consumer Marketing & CRM της WIND Ελλάς.
Το πακέτο σύνδεσης της WIND Καρτοκινητής πωλείται στην τιμή των 5€ και περιλαμβάνει συνολικό αρχικό χρόνο ομιλίας 5€. Η ανανέωση του χρόνου ομιλίας, πραγματοποιείται με κάρτες ανανέωσης χρόνου ομιλίας καρτοκινητής τηλεφωνίας WIND, οι οποίες διατίθενται μέσω του δικτύου πωλήσεων της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα και ηλεκτρονικά από τα 400 καταστήματα WIND.
Το πανελλαδικό λανσάρισμα της νέας WIND καρτοκινητής γίνεται με επίκεντρο τη Θεσσαλονίκη, όπου η εταιρεία για διάστημα 4 εβδομάδων περίπου θα πραγματοποιήσει μία σειρά από προωθητικές ενέργειες, δίνοντας σε όλη την πόλη το στίγμα του νέου προϊόντος. Πρωταγωνιστές της έντονης αυτής τοπικής καμπάνιας τα 47 καταστήματα WIND του νομού αλλά και πολυσύχναστα σημεία της πόλης όπως ο «Μύλος», η πλατεία Αριστοτέλους, κεντρικά περίπτερα και καφετέριες.
Μαρία Κορινθίου: Επέστρεψε στο «Πρωινό» – Τα νεότερα για την υγεία της
Πριν από 1 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου