Μετά την εκκίνηση οι οδηγοί φρενάρουν στην πρώτη δεξιά στροφή από την τελική ταχύτητα και δοκιμάζουν τα φρένα. Ακολουθεί μια παρατεταμένη δεξιά στροφή και αμέσως μετά μια δεξιά καμπύλη και στη συνέχεια μια αριστερή. Έπειτα οι οδηγοί διανύουν μια ευθεία οι οποία καταλήγει σε αριστερό chi chain όπου υπάρχει και η ευκαιρία για προσπέρασμα. Τέλος καταλήγουν στην μεγάλη ευθεία τερματισμού όπου τα μονοθέσια αποδίδουν την μέγιστη τελική ταχύτητα. Είναι μια πίστα η οποία δεν καταπονεί αρκετά τα φρένα αλλά είναι απαιτητική καθώς απαιτεί από το μονοθέσιο κυρίως τελική ταχύτητα, άρα μικρή κάθετη δύναμη. Οπότε το μονοθέσιο δεν είναι σταθερό στις στροφές.
Στην Ισπανία έχουν παρατηρηθεί μία από τις μεγαλύτερες και μία από τις μικρότερες διαφορές μεταξύ νικητή και δεύτερου στην ιστορία της F1. Το 1969 ο Τζάκι Στιούαρτ άφησε πάνω από δύο γύρους πίσω του τον Μπρους ΜακΛάρεν στο Μονζουίκ Παρκ, ενώ το 1986 στην Χερέθ, ο Αϊρτον Σένα κέρδισε τον Νάιτζελ Μάνσελ πάνω στη γραμμή του τερματισμού για μόλις 0.014"!
To πρόγραμμα του αγώνα
Παρασκευή 7/5
Ελεύθερες δοκιμές - 1ο σκέλος 11:00-12:30GR
Ελεύθερες δοκιμές - 2ο σκέλος 15:00-16:30GR
Σάββατο 8/5
Ελεύθερες δοκιμές - 3ο σκέλος 12:00-13:00GR
Κατατακτήριες δοκιμές 15:00GR (Αlpha - Απευθείας μετάδοση)
Κυριακή 9/5
Αγώνας 15:00GR (Αlpha - Απευθείας μετάδοση)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου