Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Διάψευση Ferrari για έμμεση διαφήμιση

Η Ferrari εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία αρνείται τις κατηγορίες ότι προωθεί υποσυνείδητα μηνύματα διαφήμισης μέσω του χρωματισμού των μονοθεσίων της

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας The Times, διάφοροι οργανισμοί υγείας καλούν την βρετανική κυβέρνηση να διερευνήσει το κατά πόσο το λογότυπο barcode που φέρει η F10, θυμίζει το πακέτο τσιγάρων μιας μάρκας που ανήκει στην καπνοβιομηχανία Philip Morris, βασικού χορηγού της Scuderia.

Υπενθυμίζεται ότι η διαφήμιση προϊόντων καπνού σε αθλητικά γεγονότα απαγορεύεται αυστηρά από τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

Η ανακοίνωση της Ferrari για το θέμα αναφέρει τα εξής: "Σήμερα και τις τελευταίες εβδομάδες, έχουν δημοσιευτεί άρθρα σχετικά με το συμβόλαιο συνεργασίας μεταξύ της Scuderia Ferrari και της Philip Morris International, αμφισβητώντας την νομιμότητά του.

"Αυτά τα δημοσιεύματα βασίζονται σε δύο εικασίες: ότι μέρος των γραφικών που φέρουν τα μονοθέσια F1 θυμίζουν το λογότυπο της Marlboro και επίσης ότι το κόκκινο χρώμα, το οποίο είναι παραδοσιακό χαρακτηριστικό των μονοθεσίων μας, αποτελεί μιας μορφής διαφήμισης καπνού.

"Κανένα από αυτά τα επιχειρήματα δεν έχει επιστημονική βάση, καθώς βασίζονται σε κάποιες υποτιθέμενες μελέτες, οι οποίες δεν ποτέ έχουν δημοσιευτεί σε ακαδημαϊκά έντυπα. Και το πιο σημαντικό είναι ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

"Το λεγόμενο barcode αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του χρωματισμού του μονοθεσίου και όλες οι εικόνες συντονίζονται από την Scuderia, όπως φαίνεται από το γεγονός ότι τροποποιούνται κάθε χρόνο, μερικές φορές και κατά τη διάρκεια της σεζόν. Επιπροσθέτως, αν επρόκειτο για διαφήμιση, τότε η Philip Morris θα κατείχε νομικά δικαιώματα σε αυτό.

"Δεν υπάρχει κανένα λογότυπο ή διαφήμιση πάνω στα αγωνιστικά μας μονοθέσια από το 2007, ακόμα και σε χώρες όπου οι τοπικοί νόμοι θα είχαν επιτρέψει κάτι τέτοιο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: