

Άλλο σημείο που εντόπισαν οι οδηγοί είναι η είσοδος του pit lane. Η τελευταία στροφή της πίστας, μέσα στην οποία βρίσκεται η είσοδος, είναι γρήγορη και στενή ενώ το σημείο της εισόδου είναι «τυφλό», κάτι που σημαίνει ότι οι οδηγοί που μπαίνουν στη στροφή με πλήρη ταχύτητα δεν γνωρίζουν ακριβώς αν κάποιος άλλος μπροστά τους επιβραδύνει για να μπει στα pit.
Τα θέματα συζητήθηκαν στη συνάντηση των οδηγών με τους ανθρώπους της FIA το βράδυ της Παρασκευής και τελικά αποφασίστηκε να γίνουν κάποιες αλλαγές στην πίστα. Έτσι, στις στροφές 16 και 18 τα κερμπ στο εσωτερικό των στροφών θα γίνουν ψηλότερα για να εμποδίζουν τους οδηγούς να τις «κόβουν», ενώ θα αλλάξει και ο τοίχος στο εξωτερικό της στροφής 16, που πλέον θα απομακρυνθεί από την πίστα και θα κινείται παράλληλα με τη διαδρομή. Τέλος, αλλαγές θα γίνουν και στην είσοδο του pit lane.

Η είσοδος στο pit lane μπορεί να κρύβει κινδύνους, σύμφωνα με αρκετούς από τους οδηγούς, οι οποίοι μετά τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής εξέφρασαν τις επιφυλάξεις τους. Ένας από αυτούς είναι ο Sebastian Vettel, o οποίος είπε: «Νομίζω ότι η είσοδος του pit lane είναι οριακή. Είναι ‘τυφλή’ και δεν μπορείς να δεις αν κάποιος μπαίνει στα pit. Αυτός που μπαίνει θα πρέπει να κινείται πιο αργά από κάποιον που μένει στην πίστα. Ειδικά αν είσαι πίσω από κάποιον και προσπαθείς να τον περάσεις και εκείνος πάει να μπει στα pit μπορεί να είναι δύσκολα. Επίσης, το γεγονός ότι εκτός γραμμής γλιστράει τόσο πολύ το κάνει ακόμα πιο επικίνδυνο. Δύσκολη θα είναι και η επιστροφή στην πίστα, γιατί γίνεται με χαμηλή ταχύτητα και γλιστράει πολύ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου