
Ως εκ τούτου, οι Άγγλοι δεν έχουνε τα απαραίτητα χρήματα για να αναπτύξουν μια νέα αρχιτεκτονική με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούν στα μοντέλα τους μια πλατφόρμα 8 ετών, από τότε δηλαδή που πρωτομπήκε στην DB9.
Ο Ian McCallum, σχεδιαστής της DB9 και επικεφαλής σχεδίασης τώρα της Jaguar και της Land Rover (οι οποίες ανήκουν στην ινδική Tata Motors) δήλωσε στο Bloomberg:
"Η Aston Martin χρησιμοποιεί ακόμη το παλιό βασικό design. Μερικοί λένε ότι αν κάτι πάει καλά δεν το πειράζει αλλά νομίζω ότι έχει έρθει η ώρα να προχωρήσει."
Η Aston Martin, ανήκει σε μια ομάδα επενδυτών οι οποίοι έχουνε ακόμη τον χρόνο να εργαστούν πάνω στις αλλαγές που χρειάζεται η εταιρία ώστε να γίνει ανταγωνιστή. Η Aston χρησιμοποιεί παλιές τεχνολογίας και κινητήρες που προέρχονται από την Ford κρατώντας έτσι το κόστος χαμηλά με το κέρδος από την πώληση κάθε νέου αυτοκινήτου να ανέρχεται στο 20%. Ένα νούμερα πάρα πολύ καλό αν σκεφτεί κανείς ότι οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες δουλεύουν με ποσοστό κέρδους 10% από κάθε αυτοκίνητο που πωλούν.
Με τους ανταγωνιστές όμως να έχουν την δυνατότητα να μοιράζονται πλατφόρμες μεταξύ των brands τους, μειώνοντας έτσι το κόστος ανάπτυξης, η Aston Martin κινδυνεύει να φανεί “μικρή” σε μια κατηγορία αυτοκινήτων όπου κυριαρχεί η τεχνολογία.
www.autoblog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου