Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα η παρουσίαση της εταιρίας DIGEA – ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΠΑΡΟΧΟΣ Α.Ε. H DIGEA αποτελεί το όχημα για το φιλόδοξο εγχείρημα των ιδιωτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας, ALPHA, ALTER, ANTENNA, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, MEGA, STAR και ΣΚΑΪ, για την μετάβαση της τηλεόρασης στην ψηφιακή εποχή. Το όνομα της DIGEA προέρχεται από τον συγκερασμό των λέξεων digital (ψηφιακή) και Γαία (Γή) και συμβολίζει την επίγεια ψηφιακή πλατφόρμα.
Κύρια δραστηριότητα της DIGEA είναι η παροχή υπηρεσιών δικτύωσης και πολυπλεξίας, τόσο στους προαναφερόμενους μετόχους, όσο και σε όποιον νομιμοποιείται και θα επιλέξει τις υπηρεσίες της. Πρόκειται για ένα σύνθετο τεχνικό, οικονομικό και επικοινωνιακό εγχείρημα υψηλού επενδυτικού κόστους, το οποίο θα εξελιχθεί σταδιακά και θα ολοκληρωθεί τα επόμενα 4-5 χρόνια.
Με την ίδρυση και λειτουργία της νέας εταιρίας και τις παράλληλες ενέργειες της ΕΡΤ, σηματοδοτείται η αρχή της μετάβασης στην εποχή της ψηφιακής τηλεόρασης για την Ελλάδα. Υπολογίζεται ότι μέχρι τις αρχές του 2010 το ψηφιακό τηλεοπτικό σήμα θα μπορεί να καλύπτει το 60% περίπου του πληθυσμού. Τα κανάλια, τα οποία θα μεταφέρει καταρχήν ως συνεργαζόμενα η DIGEA, είναι τα εξής: ALPHA, ALTER, ANTENNA, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, MEGA, STAR και ΣΚΑΪ. Η ψηφιακή εκπομπή αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του καλοκαιριού από το Καμάρι Ξυλοκάστρου, ενώ σχεδιάζεται η εκπομπή σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα από τα μέσα του Φθινοπώρου και σε Πάτρα και Λάρισα μέχρι τις αρχές του 2010, εφόσον η αγορά είναι επαρκώς εφοδιασμένη με τον κατάλληλο εξοπλισμό και έχει ολοκληρωθεί και το αναγκαίο θεσμικό πλαίσιο προβλέψεων. Όπως ανακοινώθηκε η DIGEA θα προχωρήσει σε εκπομπή με το σύστημα κωδικοποίησης MPEG4/H.264/AVC.
Η διείσδυση της επίγειας αναλογικής τηλεόρασης στην Ελλάδα σήμερα είναι η μεγαλύτερη στην Ευρώπη αγγίζοντας το 95%. Τα άμεσα οφέλη για το κοινό από την ψηφιακή εκπομπή κατά την περίοδο της μετάβασης είναι η καλύτερη και σταθερότερη ποιότητα εικόνας, η πληρέστερη κάλυψη καθώς και η ύπαρξη ηλεκτρονικού οδηγού προγράμματος. Η ψηφιακή τηλεόραση αναμένεται να λύσει το θέμα της λήψης σε προβληματικές περιοχές. Σημειώνεται ότι η μετάβαση σχεδιάζεται να γίνει παράλληλα με την ΕΡΤ για την ελαχιστοποίηση πιθανής σύγχυσης του κοινού.
Εκτός των άλλων η Εταιρία σκοπεύει να αναλάβει ενεργό ρόλο για την υπεύθυνη και συστηματική ενημέρωση του κοινού, αλλά και τον συντονισμό της αγοράς. Ήδη η DIGEA ετοιμάζει ενημερωτική διαφημιστική καμπάνια, η οποία αναμένεται να n ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι, ενώ αναπτύσσεται και σχετική ιστοσελίδα στο www.digea.org.
Την δημιουργία της μάρκας “Digea” επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρεία Brandexcel, την ενημερωτική καμπάνια επιμελείται η D’Arcy, τις Below the Line ενέργειες επιμελείται η Ashley and Holms, ενώ σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων είναι η Palladian.
Ο CEO της DIGEA, Γιώργος Μαθιός, δήλωσε: «Φιλοδοξούμε η DIGEA να παρέχει πραγματικά υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους Έλληνες τηλεθεατές, να ανοίξει νέους ορίζοντες στην τηλεοπτική εμπειρία και κυρίως να είναι εκεί να βοηθήσει, να εξηγήσει και να καθοδηγήσει όλους ανεξαιρέτως τους Έλληνες με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για εκείνους που αντιμετωπίζουν την τεχνολογία με κάποιο δισταγμό. Μετά την ολοκλήρωση της μετάβασης, η Ψηφιακή Τηλεόραση θα μπορέσει να δείξει τις πραγματικές εντυπωσιακές δυνατότητές της ανοίγοντας τον δρόμο για τηλεόραση Υψηλής Ευκρίνειας, περισσότερες επιλογές με θεματικά κανάλια και συνδρομητικές υπηρεσίες, και φυσικά υπηρεσίες αμφίδρομης τηλεόρασης, που θα επανακαθορίσουν την τηλεοπτική εμπειρία. Η Επίγεια Ψηφιακή Τηλεόραση σαν πλατφόρμα, συνδυάζει τη μαζικότητα της τηλεόρασης αλλά με εξαιρετικά αναβαθμισμένη ποιότητα, την δυνατότητα προσωποποίησης του κινητού τηλεφώνου και το βάθος πληροφορίας του Ιντερνέτ. Μπορεί να γίνει το ψηφιακό παράθυρο του κάθε Έλληνα στον κόσμο.»
www.techblog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου