Όταν οι πωλήσεις πέφτουν και ο ανταγωνισμός μεγαλώνει, χρειάζονται δραστικές λύσεις για να ξανακερδίσεις την αγορά. Αυτό σκέφτηκε η διοίκηση της Nissan, η οποία αποφάσισε να επαναλανσάρει τη σειρά Datsun σε τιμές που φαντάζουν εξωπραγματικές. H ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα ξαναβγάλει στην αγορά έξι μοντέλα της Datsun σε τιμές που θα κυμαίνονται μεταξύ των 3.000 δολαρίων (2.313 ευρώ) και των 5.000 δολαρίων (3.856 ευρώ). Στόχος της είναι οι αγορές της Ινδονησίας, της Ινδίας και της Ρωσίας όπου οι πωλήσεις αυτοκινήτων έχουν μειωθεί λόγω της κρίσης. Επιπλέον θα προσπαθήσει να ...
προσελκύσει αγοραστές χαμηλότερων βαλαντίων και σε άλλες χώρες.
Η Datsun ήταν μια πολύ επιτυχημένη εμπορική σειρά, μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 80, όπου η μητρική Nissan αποφάσισε να καταργήσει την ονομασία της και να επιβάλει την επωνυμία Nissan σε όλα τα οχήματά της. Παρά τις προσπάθειες που κατέβαλλε μέσω μιας μεγάλης και κοστοβόρας διαφημιστικής εκστρατείας, το όνομα Datsun παρέμεινε πολύ πιο δημοφιλές από το Nissan και η πρωτοβουλία αυτή χαρακτηρίστηκε ως μια από τις πιο αποτυχημένες κινήσεις στην ιστορία του παγκόσμιου μάρκετινγκ.
προσελκύσει αγοραστές χαμηλότερων βαλαντίων και σε άλλες χώρες.
Η Datsun ήταν μια πολύ επιτυχημένη εμπορική σειρά, μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 80, όπου η μητρική Nissan αποφάσισε να καταργήσει την ονομασία της και να επιβάλει την επωνυμία Nissan σε όλα τα οχήματά της. Παρά τις προσπάθειες που κατέβαλλε μέσω μιας μεγάλης και κοστοβόρας διαφημιστικής εκστρατείας, το όνομα Datsun παρέμεινε πολύ πιο δημοφιλές από το Nissan και η πρωτοβουλία αυτή χαρακτηρίστηκε ως μια από τις πιο αποτυχημένες κινήσεις στην ιστορία του παγκόσμιου μάρκετινγκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου