Η σημαντική μείωση του τζίρου των Ταξί και των ΚΤΕΛ σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια ωθεί τους εκπροσώπους των κλάδων σε μείωση των κομίστρων τους προκειμένου να διατηρήσουν τα εν λόγω μέσα ανταγωνιστικά.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους σωματείων ιδιοκτητών Ταξί από την Θεσσαλονίκη, η πτώση της κίνησης λόγω της κρίσης έχει επιφέρει συρρίκνωση του τζίρου σε ποσοστό άνω του 50% σε σχέση με τα δεδομένα του 2008. Για τον λόγο αυτό, ήδη υπάρχουν σκέψεις που αφορούν στην μείωση του κομίστρου, προκειμένου να Ταξί να καταστούν πιο ελκυστικά για το ευρύ κοινό.
Συγκεκριμένα, κύκλοι της αγοράς αναφέρουν πως η ελάχιστη διαδρομή θα μπορούσε να μειωθεί από τα 3,2 ευρώ στα...
3,0 ευρώ ή να καταργηθεί το μέτρο της μονής ή διπλής ταρίφας. Αντί αυτού θα μπορούσε να θεσπιστεί ένα ενιαίο τιμολόγιο στο οποίο π.χ. τα πρώτα 5-10 χλμ. να έχουν υψηλότερο κόστος ανά χλμ. σε σχέση με τα επόμενα, με αποτέλεσμα όσο μεγαλώνει η απόσταση του δρομολογίου τόσο να μειώνεται η χιλιομετρική επιβάρυνση.
Μειώσεις και στα ΚΤΕΛ Αθηνών- Θεσσαλονίκης
Μειώσεις στα εισιτήρια ανακοίνωσε όμως και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. καθώς και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Αττικής Α.Ε. για τα δρομολόγια Αθήνας- Θεσσαλονίκης και αντίστροφα. Από τη Δευτέρα 22/10/2012, καθιερώνεται το νέο «λαϊκό δρομολόγιο» με εισιτήριο αξίας 21 ευρώ, το οποίο θα ισχύει ωστόσο μόνο για το δρομολόγιο των 16:30, μόνο για απλή μετάβαση αλλά και περιορισμένο αριθμό θέσεων.
Επίσης μειώνεται και η τιμή του κανονικού εισιτηρίου απλής μετάβασης από τα 42 ευρώ στα 39 ευρώ καθώς και εκείνου με επιστροφή από τα 65 ευρώ στα 59 ευρώ.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους σωματείων ιδιοκτητών Ταξί από την Θεσσαλονίκη, η πτώση της κίνησης λόγω της κρίσης έχει επιφέρει συρρίκνωση του τζίρου σε ποσοστό άνω του 50% σε σχέση με τα δεδομένα του 2008. Για τον λόγο αυτό, ήδη υπάρχουν σκέψεις που αφορούν στην μείωση του κομίστρου, προκειμένου να Ταξί να καταστούν πιο ελκυστικά για το ευρύ κοινό.
Συγκεκριμένα, κύκλοι της αγοράς αναφέρουν πως η ελάχιστη διαδρομή θα μπορούσε να μειωθεί από τα 3,2 ευρώ στα...
3,0 ευρώ ή να καταργηθεί το μέτρο της μονής ή διπλής ταρίφας. Αντί αυτού θα μπορούσε να θεσπιστεί ένα ενιαίο τιμολόγιο στο οποίο π.χ. τα πρώτα 5-10 χλμ. να έχουν υψηλότερο κόστος ανά χλμ. σε σχέση με τα επόμενα, με αποτέλεσμα όσο μεγαλώνει η απόσταση του δρομολογίου τόσο να μειώνεται η χιλιομετρική επιβάρυνση.
Μειώσεις και στα ΚΤΕΛ Αθηνών- Θεσσαλονίκης
Μειώσεις στα εισιτήρια ανακοίνωσε όμως και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. καθώς και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Αττικής Α.Ε. για τα δρομολόγια Αθήνας- Θεσσαλονίκης και αντίστροφα. Από τη Δευτέρα 22/10/2012, καθιερώνεται το νέο «λαϊκό δρομολόγιο» με εισιτήριο αξίας 21 ευρώ, το οποίο θα ισχύει ωστόσο μόνο για το δρομολόγιο των 16:30, μόνο για απλή μετάβαση αλλά και περιορισμένο αριθμό θέσεων.
Επίσης μειώνεται και η τιμή του κανονικού εισιτηρίου απλής μετάβασης από τα 42 ευρώ στα 39 ευρώ καθώς και εκείνου με επιστροφή από τα 65 ευρώ στα 59 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου