Η Renault αποφάσισε να επαναφέρει το Σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας στα μονοθέσιά της για το ιταλικό GP (11-13/9), προσδοκώντας να της αποφέρει σημαντικό όφελος στην γρήγορη πίστα της Μόντσα.
"Υπάρχουν τρία σημεία που πρέπει να υπολογίσουμε όσον αφορά το KERS: το γυρολόγιο, το πλεονέκτημα που δίνει στην εκκίνηση και την ικανότητά του να βοηθά το προσπέρασμα", εξήγησε ο επικεφαλής του τεχνικού τμήματος της ομάδας, Πατ Σίμοντς.
"Το όφελος στο γυρολόγιο αν τρέξεις με KERS στην Μόντσα, είναι πιθανό να είναι κοντά στο 1/4 του δευτερολέπτου. Και στις κατατακτήριες δοκιμές αυξάνεται η αξία του, καθώς μπορείς να το χρησιμοποιήσεις πριν ξεκινήσεις τον χρονομετρημένο γύρο σου, αλλά και κατά την διάρκειά του. Οσον αφορά το πλεονέκτημα στην εκκίνηση. Υπάρχει μεγάλη απόσταση από το grid ως την πρώτη στροφή στην Μόντσα και το KERS θα δώσει αβαντάζ πάνω από 15 μέτρα σε σχέση με τα μονοθέσια χωρίς KERS. Για την βοήθεια στο προσπέρασμα, θα πρέπει να θυμάστε ότι η Μόντσα είναι μια δύσκολη πίστα για να προσπεράσεις, αλλά το KERS σίγουρα δεν μειονέκτημα σε αυτόν τον τομέα. Ολοι αυτοί οι παράγοντες συνδυάζονται για να κάνουν την Μόντσα ένα πολύ ευνοϊκό σιρκουί για το KERS".
Η Renault ξεκίνησε την σεζόν με το σύστημα, αλλά το εγκατέλειψε τον Μάιο μετά το ισπανικό GP, θεωρώντας την αρνητική επιρροή που έχει το βάρος του στο ζύγισμα της R29, πιο σημαντική από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τους δύο από τους τρεις τελευταίους αγώνες έχουν κερδίσει μονοθέσια που διαθέτουν KERS: Ο Λιούις Χάμιλτον με McLaren στην Ουγγαρία και ο Κίμι Ράικονεν με Ferrari στο Βέλγιο.
Μαρία Κορινθίου: Επέστρεψε στο «Πρωινό» – Τα νεότερα για την υγεία της
Πριν από 1 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου