Μπροστά στο φάσμα της ενδεχόμενης αποβολής της από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, η Renault αποφάσισε να απομακρύνει από τις τάξεις της τους Φλάβιο Μπριατόρε και Πατ Σίμοντς, αποδεχόμενη παράλληλα τις κατηγορίες περί στησίματος του περσινού αγώνα F1 στην Σιγκαπούρη.
"Η ING Renault Team δεν θα αντιπαρατεθεί στις πρόσφατες κατηγορίες που αντιμετωπίζει από την FIA σχετικά με το GP Σιγκαπούρης 2008", αναφέρει η γαλλική ομάδα σε ανακοίνωση που εξέδωσε την Τετάρτη (16/9).
"Επίσης επιθυμεί να δηλώσει ότι ο διαχειριστικός της διευθυντής, Φλάβιο Μπριατόρε, και ο εκτελεστικός διευθυντής του τεχνικούς της τμήματος, Πατ Σίμοντς, έχουν αποχωρήσει από την ομάδα.
"Πριν προσέλθει στην ακρόαση ενώπιον του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA στο Παρίσι στις 21 Σεπτεμβρίου 2009, η ομάδα δεν θα προβεί σε κάποιο περαιτέρω σχόλιο".
Ο Μπριατόρε κατά πρώτο λόγο και ο Σίμοντς κατά δεύτερο βρέθηκαν στο μάτι του κυκλώνα, ύστερα από τις αποκαλύψεις του πρώην οδηγού της ομάδας, Νελσίνιο Πικέ, ότι του ζήτησαν να τρακάρει επίτηδες το μονοθέσιό του νωρίς στον συγκεκριμένο αγώνα, προκειμένου ο τότε team mate του, Φερνάντο Αλόνσο, να ευνοηθεί από την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα.
Οντως ο ισπανός βρέθηκε από 15ος στις μπροστά θέσεις, καθώς ήταν ο μοναδικός που είχε ανεφοδιαστεί λίγο πριν το ατύχημα, και τελικά κέρδισε τον αγώνα σε μια δύσκολη για την Renault χρονιά.
Η FIA ξεκίνησε έρευνα για το ζήτημα πριν από δύο εβδομάδες, βασισμένη πάνω στην σχετική κατάθεση του Πικέ, όπως και τα στοιχεία τηλεμετρίας και τις συνομιλίες μέσω του ασυρμάτου.
Στη συνέχεια αποφάσισε να καλέσει σε απολογία την Renault και προσωπικά τον Μπριατόρε, κατηγορώντας τους για αντιαθλητική συμπεριφορά και δυσφήμηση του σπορ - παραβάσεις που μπορεί να αποφέρουν μέχρι και αποβολή από την F1.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η απομάκρυνση των Μπριατόρε και Σίμοντς δεν άρει αυτόματα την δίωξη που έχει ασκήσει η FIA εναντίον της Renault, καθώς οι κατηγορίες αφορούν συνολικά την ομάδα - σίγουρα όμως ελαφρύνουν την δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται.
Ο Μπριατόρε ήταν μέλος της ομάδας από το 1988, όταν προσελήφθη στην τότε Benetton σε ρόλο εμπορικού διευθυντή, πριν αναλάβει τον απόλυτο έλεγχο με την προαγωγή του σε team manager.
Πανηγύρισε δύο πρωταθλήματα οδηγών το 1994 και το 1995 με τον Μίκαελ Σουμάχερ και άλλα δύο με τον Φερνάντο Αλόνσο το 2005 και 2006 (όπως και δύο κατασκευαστών), έχοντας διατηρήσει την θέση του μετά την εξαγορά της Benetton από την Renault το 2001.
Από την πλευρά του, ο Σίμοντς εργαζόταν στην ομάδα από τις αρχές της δεκαετίας του 1980, από τότε δηλαδή που ονομαζόταν Toleman. Από τότε μέχρι σήμερα ανέβηκε στην σκάλα διαβάθμισης του τεχνικού τμήματος, για να γίνει επικεφαλής του το 1996.www.sport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου