Κυριακή 4 Απριλίου 2010

Έκανε το 1-2 η Red Bull με τον Sebastian Vettel νικητή του GP Μαλαισίας

Αφήνοντας πίσω του τις ατυχίες σε Μπαχρέιν και Αυστραλία, ο Σεμπάστιαν Φέτελ πανηγύρισε την πρώτη του φετινή νίκη στην Μαλαισία, οδηγώντας το θριαμβευτικό 1-2 της Red Bull στον αγώνα της Σεπάνγκ μπροστά από τον Μαρκ Ουέμπερ.
Στο τρίτο σκαλοπάτι του βάθρου ανέβηκε ο Νίκο Ρόσμπεργκ με Mercedes, τέταρτος ήταν ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα της Renault και πέμπτος ο Αντριαν Σούτιλ της Force India.

Στο 6-8 τερμάτισαν οι Λιούις Χάμιλτον και Τζένσον Μπάτον της McLaren, έχοντας ανάμεσά τους την Ferrari του Φελίπε Μάσα, ο οποίος πέρασε έστω και οριακά στην κορυφή του πρωταθλήματος.

Την βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν οι Χάιμε Αλγκουερσουάρι και Νίκο Χούλκενμπεργκ, ενώ οι Φερνάντο Αλόνσο και Μίκαελ Σουμάχερ δεν κατάφεραν να φτάσουν στο πέσιμο της καρό σημαίας.

Στους δύο προηγούμενους αγώνες της σεζόν, ο Φέτελ είχε χάσει τη νίκη μέσα από τα χέρια του λόγω μηχανικών προβλημάτων. Ωστόσο τα πράγματα στην Μαλαισία εξελίχθηκαν ομαλότατα για τον γερμανό οδηγό, ο οποίος έφτασε στην κατάκτηση 25 πολύτιμων βαθμών, μπαίνοντας γερά στη μάχη του τίτλου.

Η φάση-κλειδί για την επιτυχία του ήρθε στην πρώτη στροφή της κούρσας, όπου αν και ξεκινούσε τρίτος, κατάφερε να στρίψει μπροστά από τον poleman Ουέμπερ, αρπάζοντάς του την πρωτοπορία, την οποία και διατήρησε με άνεση ως το τέλος.

Οι δύο Red Bull βρίσκονταν σε δικό τους ρυθμό και δεν απειλήθηκαν καθόλου στις δύο πρώτες θέσεις. Το ίδιο συνέβη με τον Ρόσμπεργκ, ο οποίος έχασε μια θέση στην εκκίνηση πέφτοντας τρίτος, παρόλα αυτά χάρισε στην Mercedes GP το πρώτο βάθρο της σύγχρονης εποχής της.

Οι Κούμπιτσα και Σούτιλ έκαναν καθαρό αγώνα και δίκαια πήραν την τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα. Αντίθετα οι οδηγοί της McLaren και της Ferrari χρειάστηκε να δώσουν μάχη για να μπουν στους βαθμούς, με δεδομένο ότι όλοι τους ξεκίνησαν τον αγώνα από το βάθος του grid.

Ο Χάμιλτον έλαμψε στο πρώτο μισό του αγώνα, κάνοντας το ένα προσπέρασμα μετά το άλλο, για να ανέβει 6ος από 20ος. Το άλλο μισό δεν εξελίχθηκε το ίδιο εντυπωσιακά για τον βρετανό, καθώς είδε τον Μάσα να τον πιάνει προς το τέλος, χωρίς ωστόσο ο βραζιλιάνος να τον πιέσει ιδιαίτερα.

Αντίθετα ο Μπάτον αναγκάστηκε να προσπαθήσει πολύ για να υπερασπιστεί την όγδοη θέση του από τον επίμονο Αλόνσο. Ο ισπανός πίεσε τον περσινό πρωταθλητή για αρκετή ώρα, ωστόσο δύο γύρους πριν από το τέλος έμεινε με σπασμένο κινητήρα την ώρα που επιχειρούσε για προσπέρασμα, χάνοντας τους δύο βαθμούς της ένατης θέσης.

Ο Σουμάχερ είχε τεθεί πολύ νωρίτερα εκτός αγώνα και συγκεκριμένα στον 10ο γύρο, με πρόβλημα στον πίσω αριστερό του τροχό, κι ενώ βρισκόταν στην έκτη θέση.

Στη βαθμολογία των οδηγών, ο Μάσα πέρασε μπροστά με 39 βαθμούς, ενώ ο Φέτελ ανέβηκε στην δεύτερη θέση, πιάνοντας τον Αλόνσο στους 37. Ακολουθούν οι Μπάτον και Ρόσμπεργκ που έχουν από 35, και ο Χάμιλτον με 31. Στους κατασκευαστές η Ferrari παρέμεινε πρώτη με 76 βαθμούς, η McLaren δεύτερη με 66, ενώ η Red Bull ανέβηκε τρίτη έχοντας 61.


www.sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: