Η Μεγάλη Βρετανία θριάμβευσε στη μακρινή Σαγκάη, αφού μια βρετανική ομάδα και δύο Βρετανοί οδηγοί ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι στον τέταρτο αγώνα της χρονιάς! Ο Τζένσον Μπάτον πήρε τη δεύτερη φετινή νίκη του και μαζί το κεφάλι στο πρωτάθλημα και με τον Χάμιλτον που ήταν δεύτερος χάρισαν στη McLaren το πρώτο της φετινό 1-2 και την κορυφή στους κατασκευαστές, σε έναν αγώνα που μας κράτησε χωρίς ανάσα από την εκκίνηση ως τον τερματισμό.
Η βροχή που μια έπεφτε και μια σταμάταγε στην πίστα προκάλεσε πολλές αναταραχές, με τον Μπάτον να μην συμμετέχει σε καμία από αυτές και αποφασίζοντας να μην μπει νωρίς για να βάλει ενδιάμεσα ελαστικά, κατάφερε να μείνει μπροστά και με το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την εμφάνισή του και ουσιαστικά όπως αποδείχθηκε να ευνοεί τον Βρετανό, ο οποίος με μόλις δύο πιτ στοπ μπόρεσε να φτάσει ως το τέλος παρά τη μάχη του με το μονοθέσιο λόγω της υπερβολικής φθοράς των ελαστικών του.
Για τον Λιούις Χάμιλτον τι να πούμε πάλι; Και σε αυτόν τον αγώνα πέρασε όποιον βρέθηκε στο δρόμο του, δεν πτοήθηκε από βροχές, εξόδους, γλιστρήματα και αντιπάλους, είχε μια μικρή… βεντέτα με τον Σεμπάστιαν Φέτελ, η οποία εξετάστηκε χωρίς συνέπειες από τους αγωνοδίκες και έφτασε στη δεύτερη θέση πανάξια, προσφέροντας πολύ ωραίες στιγμές αγωνιστικού θεάματος.
Στο βάθρο βρέθηκε για δεύτερο συνεχόμενο Grand Prix ο Νίκο Ρόζμπεργκ, ο οποίος οδηγώντας για μια ακόμη φορά σταθερά, στρωτά και απέριττα, έφερε τη Mercedes του στην τρίτη θέση, δείχνοντας ποιος είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στη γερμανική ομάδα, αφού ανέβηκε και στην δεύτερη θέση της κατάταξης των οδηγών, δέκα βαθμούς πίσω από τον Μπάτον. Πάντως, ο Γερμανός ήταν πολύ μακριά από τις δύο McLaren, οι οποίες ήταν σε δικό τους ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και δεν είχαν αντίπαλο.
Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος ξεκάθαρα έφυγε νωρίτερα στην εκκίνηση όταν και πετάχτηκε πρώτος και τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα πιτ, χάνοντας την ευκαιρία για κάτι περισσότερο. Ο οδηγός της Ferrari έκανε έναν καλό αγώνα, μπόρεσε να κερδίσει πολλές θέσεις παρά το χάος που δημιούργησε ο καιρός και αν δεν ήθελε να διασφαλίσει τη θέση του, ίσως να είχαμε και μάχη με τον Ρόζμπεργκ για το βάθρο. Πάντως, στη Ferrari έχουν και έναν ακόμη «πονοκέφαλο» και αυτός δεν είναι άλλος από ένα γεγονός που συνέβη μπαίνοντας στα πιτ, όταν τόσο ο Αλόνσο, όσο και ο Μάσα βρέθηκαν ταυτόχρονα εκεί, με τον Ισπανό να περνά απαιτητικά μπροστά από τον team mate του…
Η άλλη ομάδα πάντως που κατάφερε να εντυπωσιάσει και γιατί όχι να κλέψει λίγη από τη λάμψη της McLaren, ήταν η Renault. Ένας αψεγάδιαστος Ρόμπερτ Κούμπιτσα ακολουθώντας την τακτική του Μπάτον και του Ρόζμπεργκ όσον αφορά τα ελαστικά, κατάφερε να μείνει ψηλά και να τερματίσει πέμπτος, ενώ τα πανηγύρια στο στρατόπεδο των «κιτρινόμαυρων» δεν σταμάτησαν εκεί. Για πρώτη φορά φέτος ο Βιτάλι Πετρόφ κατάφερε να… ξορκίσει την ατυχία του και παρότι είχε δύο… καλά σπιναρίσματα, έφερε το μονοθέσιό του στην έβδομη θέση, στον πρώτο τερματισμό και φυσικά τους πρώτους βαθμούς Ρώσου οδηγού στη Formula 1.
Οι δύο Red Bull που εκκινούσαν από τις δύο πρώτες θέσεις είχαν έναν καταστροφικό αγώνα, αλλά παρόλα αυτά μπόρεσαν να μαζέψουν κάποιους πόντους, με τον poleman Σεμπάστιαν Φέτελ να τερματίζει έκτος και τον Μαρκ Γουέμπερ να είναι στην όγδοη θέση. Ένατος βρέθηκε ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος έδειξε για μια ακόμη φορά ότι οι αγώνες με τόσες ταραχές δεν του πάνε και από πρωτοπόρος του πρωταθλήματος βρέθηκε έκτος, ενώ τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσε ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος πάλευε σε όλον τον αγώνα με το μονοθέσιό του και ενεπλάκη σε πολλές μονομαχίες.
Μαρία Κορινθίου: Επέστρεψε στο «Πρωινό» – Τα νεότερα για την υγεία της
Πριν από 1 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου