Ο ίδιος εξήγησε την σκοπιμότητα αυτής της κίνησης, λέγοντας: "Το πρόβλημα δεν είναι το μεταξόνιο αυτό καθ' αυτό, αλλά η κατανομή του βάρους.
"Κάναμε λάθος σε αυτόν τον τομέα. Οταν δοκιμάσαμε τα φετινά λάστιχα αντιληφθήκαμε ότι δεν είχαμε τη σωστή κατανομή βάρους και φτάσαμε στο όριο όσον αφορά το τι μπορούσαμε να πετύχουμε με αυτό το μονοθέσιο.
"Ετσι θα φέρουμε μια τροποποίηση στο μονοθέσιο στην Βαρκελώνη, η οποία θα μας δώσει μεγαλύτερο εύρος διαχείρισης της κατανομής βάρους".
Επιπλέον, ο Μπρον επιβεβαίωσε την πρόθεση της Mercedes να παρουσιάσει μια πλήρως λειτουργική εκδοχή του συστήματος F-duct σε μία από τις ερχόμενες κούρσες, έχοντας ήδη πειραματιστεί με ένα αρχικό ντιζάιν στην Κίνα.
"Το σύστημα της McLaren είναι αρκετά περίπλοκο για να δουλέψει σωστά", είπε. "Η McLaren σχεδίασε από την αρχή το μονοθέσιό της για να το περιλαμβάνει και δεν είναι τόσο εύκολο να το βάλεις σε άλλα μονοθέσια.
"Αυτό που είχαμε στην Κίνα ήταν ένα απλό, παθητικό σύστημα. Δεν ήταν τόσο αποτελεσματικό όσο της McLaren, επειδή δεν το χειρίζονταν ο οδηγός. Συνεχίζουμε τη δουλειά πάνω σε ένα κανονικό σύστημα , το οποίο θα έχουμε είτε στην Βαρκελώνη είτε στην Κωνσταντινούπολη".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου