Οι δύο αυτοί κατασκευαστές δήλωσαν να διατεθειμένοι να προσφέρουν στις υπόλοιπες ομάδες την τεχνολογία που έχουν αναπτύξει από πέρυσι, με κόστος που δεν θα ξεπερνάει το 1 εκ. ευρώ.
Οπως αποκάλυψε ο τεχνικός διευθυντής της Williams, Σαμ Μάικλ, "η Renault θα προμηθεύει όποιον από το grid το ζητήσει και η Ferrari θα προμηθεύει όσες ομάδες χρησιμοποιούν κινητήρα της".
Ωστόσο τόσο η Renault όσο και η Ferrari απέφυγαν να δεσμευτούν στην παρούσα φάση, καθώς αμφότερες επιθυμούν την αύξηση ισχύος των συσκευών από τα 400 kilojoules που επιτρέπουν οι υπάρχοντες κανονισμοί, στα 600 ή 800 kilojoules.
Αυτή τη στιγμή στους κόλπους της FOTA επικρατεί διχασμός ως προς το ποια κατεύθυνση πρέπει να ακολουθηθεί, αν και υπάρχει η διάθεση να έχει παρθεί κάποια απόφαση μέχρι το GP Ισπανίας της ερχόμενης εβδομάδας.
Πάντως η Williams είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιήσει το δικό της σύστημα, το οποίο σε αντίθεση με τα υπόλοιπα λειτουργεί με μηχανικό και όχι ηλεκτρικό τρόπο, έχοντας αυξήσει το ποσοστό της στη δική της εταιρία ανάπτυξης KERS στο 78%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου