Παράλληλα με τον αγώνα που δίνει για να περιορίσει τη διαρροή πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού, η BP χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να κάνει γνωστές τις προσπάθειές της στους χρήστες και να τους ενημερώσει σχετικά με την πρόοδο των εργασιών.
Για το σκοπό αυτό, προχώρησε στην αγορά όρων όπως «oil spill» (πετρελαιοκηλίδα) από διάφορες μηχανές αναζήτησης, μεταξύ των οποίων και η Google Inc, προκειμένου οι χρήστες του διαδικτύου να κατευθύνονται πιο εύκολα στη διαδικτυακή της τοποθεσία.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο τύπου της πετρελαϊκής εταιρείας, η BP καταβάλει προμήθειες προκειμένου η διαδικτυακή της τοποθεσία να κατατάσσεται υψηλότερα από τις υπόλοιπες διαφημίσεις που εμφανίζονται για τη συγκεκριμένη φράση αναζήτησης, καθώς και για τις λέξεις «volunteer» (εθελοντής) και «claims» (απαιτήσεις).
Όπως υποστηρίζει, στόχος της εταιρείας είναι να διευκολύνει τους χρήστες που αναζητούν πληροφορίες στη διαδικτυακή τοποθεσία της BP και όχι να τους απομακρύνει από τους υπόλοιπους ιστότοπους.
Στο κέντρο της κεντρικής σελίδας της τοποθεσίας της, η BP έχει προσθέσει ένα κόκκινο πλαίσιο με την ονομασία «Gulf of Mexico Response» (Ανταπόκριση στον Κόλπο του Μεξικού), όπου μπορεί κανείς να κάνει κλικ για να μεταβεί σε μια ειδική ιστοσελίδα σχετικά με τις ενέργειες που κάνει η πετρελαιοβιομηχανία για τον περιορισμό της διαρροής, η οποία επίσης περιέχει πληροφορίες για όσους ενδιαφέρονται να υποβάλουν αίτηση
Μαρία Κορινθίου: Επέστρεψε στο «Πρωινό» – Τα νεότερα για την υγεία της
Πριν από 1 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου