Η νορβηγική εταιρεία κατασκευής του ομώνυμου browser, κατέγραψε μια δραστική αύξηση των downloads του browser της, λίγο μετά την ενεργοποίηση του παραθύρου επιλογής browsers στις αρχές Μαρτίου. Σύμφωνα με την εταιρεία ο αριθμός downloads στην Ευρώπη σχεδόν διπλασιάστηκε.
Από τότε που εισήχθηκε το μενού επιλογής browsers, ο μεγαλύτερος κερδισμένος φαίνεται να είναι ο Opera browser. Στην Ελλάδα μπορεί η αύξηση του αριθμού downloads - ήτοι 93% - να μην άγγιξε την κορυφή ωστόσο ακολουθεί τη γενική τάση του διπλασιασμού. Από αυτά το 48% των συνολικών downloads -όσον αφορά στη χώρα μας - έγινε από το νέο μενού επιλογής των browsers.
Εντυπωσιακά νούμερα καταγράφηκαν στην Πολωνία και την Ισπανία, καθώς εκεί η αύξηση άγγιξε τα 328 και 215% αντίστοιχα.
Μαρία Κορινθίου: Επέστρεψε στο «Πρωινό» – Τα νεότερα για την υγεία της
Πριν από 1 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου