Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Formula1:Οι τελευταίες εξελίξεις λίγο πριν την εκκίνηση του πρωταθλήματος....

Δύο εβδομάδες πριν από την έναρξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, οι εξελίξεις με τη USF1 συνεχίζονται. Απο την άλλη, οι πιλότοι εκφράζουν τις απόψεις τους για την κατάσταση των μονοθεσίων τους και θέτουν τους στόχους τους.

Να αναβάλει τη συμμετοχή της μέχρι το 2011 ζήτησε η
USF1 από τη FIA, καθώς η ομάδα δεν έχει καταφέρει να ετοιμάσει το μονοθέσιο για τον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς στο Μπαχρέιν (14/3). Μάλιστα, οι υπεύθυνοι της ομάδας προσφέρονται να πληρώσουν ένα ποσό στη FIA με σκοπό να πείσουν για την πρόθεση τους να συμμετάσχουν τον επόμενο χρόνο στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Αν η FIA κάνει δεκτή την πρόταση της USF1, τότε η Stefan GP θα έχει πολλές πιθανότητες να βρεθεί στα γκριντ αυτή τη χρονιά.


Το τέλος των επίσημων δοκιμών στην Ιβηρική χερσόνησο άφησε καλή εντύπωση στον πιλότο της Ferrari,
Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος τόνισε πως μπορεί το μονοθέσιό του να είναι αρκετά ανταγωνιστκό, ωστόσο υποστήριξε οτι υπάρχουν πιο δυνατές ομάδες :

«
Δεν συμφωνώ καθόλου με όσους λένε οτι είμαστε οι πιο δυνατοί. Νομίζω ότι είμαστε κοντά στις άλλες ομάδες. Δεν μπορώ να πω οτι πάμε στο Μπαχρέιν να κερδίσουμε, ωστόσο γνωρίζω καλά ότι θα παλέψουμε για αυτό», τόνισε ο 28χρονος πιλότος.

Το σύστημα των υδραυλικών ταλαιπωρεί τη νεοεισερχόμενη
Virgin. Ωστόσο, οι μηχανικοί και οι πιλότοι της ομάδας, Γιάρνο Τρούλι και Λούκα Ντι Γκράσι, είναι βέβαιοι ότι τα μονοθέσιά τους θα είναι έτοιμα στην έναρξη της σεζόν.

«
Έχουμε νέα εξαρτήματα, σχεδιασμένα για να επιδιορθώσουν τη ζημιά, για τον αγώνα του Μπαχρέιν και ανυπομονούμε να αφήσουμε πίσω μας αυτήν την ιστορία», τόνισε ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας. Απο την άλλη, μία ακόμη αδυναμία της Virgin είναι η έλλειψη δεδομένων του μονοθεσίου από τη χρήση της μαλακής γόμας, καθώς αυτή δεν χρησιμοποιήθηκε στις δοκιμές.

Αεροδυναμικό είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το νέο μονοθέσιο της Lotus, όπως τόνισε ο πιλότος της ομάδας,
Χέικι Κοβαλάινεν. Μάλιστα, όταν του ζητήθηκε να συγκρίνει τη Minardi με τη Lotus, ο Φινλανδός απάντησε :

«
Είναι δύσκολο να συγκρίνεις γιατί τα ελαστικά είναι πολύ διαφορετικά. Ωστόσο, σαν μονοθέσια η Minardi (του 2003) ήταν καλύτερη»

Δεν υπάρχουν σχόλια: