Η FIA πρόκειται να αποφανθεί επί της νομιμότητας ή μη της πίσω αεροτομής της McLaren MP4-25 την Πέμπτη (11/3) στο Μπαχρέιν, λίγο πριν από την έναρξη του πρώτου GP της σεζόν, αλλά στην βρετανική ομάδα εμφανίζονται σίγουροι ότι το ντιζάιν τους είναι απόλυτα σύμφωνο με τους κανονισμούς.
Η επιθεώρηση της πίσω πτέρυγας ζητήθηκε από την Red Bull, η οποία υποστηρίζει ότι η αντίπαλός της κατευθύνει τη ροή του αέρα από την εισαγωγή του κινητήρα πάνω από το κόκπιτ και διαμέσου του πτερύγιου καρχαρία του καλύμματος, σε μια οπή της αεροτομής. Το αποτέλεσμα είναι η πτέρυγα να "στολάρει" στις υψηλές ταχύτητες, κερδίζοντας μέχρι και 6 χλμ/ω επιπλέον τελική στις ευθείες.Η Red Bull θεωρεί την όλη διαδικασία αντίθετη με τους κανονισμούς, ενώ σύμφωνα με τον επικεφαλής της, Κρίστιαν Χόρνερ, ανάλογα παράπονα έχει και η Ferrari.
Ωστόσο ο διαχειριστικός διευθυντής της McLaren, Τζόναθαν Νιλ, υποστηρίζει ότι η σχεδίαση της αεροτομής έχει ήδη πάρει το πράσινο φως από τον τεχνικό έφορο της FIA, Τσάρλι Γουίτινγκ, και δεν περιμένει να αλλάξει κάτι στο Μπαχρέιν.
"Ο Τσάρλι θα συνεχίσει να επιβεβαιώνει ότι είναι εντάξει. Είμαστε αρκετά αισιόδοξοι ότι το μονοθέσιο είναι νόμιμο", τόνισε ο Νιλ, προσθέτοντας, ωστόσο, πως η ομάδα του έχει έτοιμο ένα εναλλακτικό σχέδιο, σε περίπτωση που τελικά προκύψει κάποιο πρόβλημα.
Στο μεταξύ, το Auto Motor und Sport ανακάλυψε άλλη μία καινοτομία της MP4-25. Πρόκεται για μια μικρή εισαγωγή αέρα στα αριστερά του κεντρικού αεραγωγού στο πάνω μέρος του μονοθεσίου. Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό, ο οδηγός έχει την ευχέρεια να τη λειτουργήσει μέσω ενός διακόπτη που βρίσκεται στο ύψους του αριστερού του γόνατου, διοχετεύοντας έτσι περισσότερο αέρα στο πίσω μέρος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου