Ο Μαρκ Γουέμπερ απαντώντας στην ομάδα του που τον αντιμετωπίζει ως δευτεροκλασάτο οδηγό κατέκτησε μια μεγάλη νίκη στο Silverstone τόσο όσον αφορά το πρωτάθλημα όσο και την ψυχολογία του Αυστραλού.Αυτή ήταν η τρίτη φετινή νίκη του Γουέμπερ και πέμπτη για την ομάδα της Red Bull.Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λ.Χάμιλτον μπροστά από το κοινό του στην πίστα της Βρετανίας.Σπουδαία εμφάνιση και από τον Ν.Ρόσμπερκ που συμπλήρωσε το βάθρο με την τρίτη θέση που κατέκτησε.
Ο αγώνας ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις για έναν συναρπαστικό αγώνα αφού η εκκίνηση ήταν δραματική.Ο Σ.Φέτελ που εκκινούσε από την pole position έχασε την θέση του από τον Μ.Γουέμπερ και στη συνέχεια βγήκε εκτός πίστας με αποτέλεσμα να πέσει στις τελευταίες θέσεις.Το ριπλέι έδειξε ότι το πίσω δεξιά ελαστικό του Φέτελ κλάταρε όταν ακούμπησε στο μονοθέσιο του Χάμιλτον.Ο Γερμανός μετά την ολοκλήρωση του pit stop βρέθηκε στην τελευταία θέση.
Το δεύτερο περιστατικό της εκκίνησης συνέβη μεταξύ των δυο πιλότων της Ferrari.Οι Φ.Αλόνσο και Φ.Μάσα είχαν μια επαφή που ανάγκασε τον Βραζιλιάνο να μπει από νωρίς για pit stop και να χάσει πολλές θέσεις.
Μετά τις ανακατατάξεις της εκκίνησης ο Γουέμπερ οδηγούσε την κούρσα με τον Χάμιλτον πίσω του και τον Κούμπιτσα να ακολουθεί από την τρίτη θέση.Στην τέταρτη και πέμπτη θέση βρέθηκαν οι Ρόσμπεργκ και Αλόνσο.
Με την ολοκλήρωση του 12ου γύρου οι Μ.Γουέμπερ και Λ.Χάμιλτον που βρίσκονταν στις δυο πρώτες θέσεις είχαν απομακρυνθεί από τους υπόλοιπους δείχνοντας ότι η μάχη για την πρωτιά θα είναι μεταξύ αυτών των δυο.Στο μεταξύ άρχισαν τα πρώτα προγραμματισμένα pit stops με τους Σουμάχερ, Κομπαγιάσι, Αλόνσο και Μπαρικέλο να επιλέγουν την σκληρή γόμα ελαστικών.Οι Χάμιλτον και Γουέμπερ επέλεξαν να κάνουν την αλλαγή ελαστικών στον 16ο και 17ο γύρο αντίστοιχα χωρίς να αλλάξει κάτι.
Στον 20ο γύρο ο Ρ.Κούμπιτσα αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το μονοθέσιό του που τον ανάγκασε να μπει στο γκαράζ της Renault τελειώνοντας πρόωρα τον αγώνα του.Λίγο αργότερα οι αγωνοδίκες επέβαλαν ποινή διέλευσης από τα pits στον Φ.Αλόνσο επειδή ο Ισπανός είχε προσπεράσει τον Κούμπιτσα κόβοντας δρόμο πάνω από ένα σικέιν.
Μια επαφή του Ντε Λα Ρόσα με τον Σούτιλ γέμισε την πίστα με κομμάτια από το μονοθέσιο του Ισπανού και το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα.Με την απομάκρυνση του αυτοκινήτου ασφαλείας από την πίστα δεν υπήρξε κάποια διαφοροποίηση στις πρώτες θέσεις αφού ο Μ.Γουέμπερ παρέμενε περίπου 1,5 δευτερόλεπτο μπροστά από τον Λ.Χάμιλτον και η διαφορά τους αυξανόταν.Ο Τζ.Μπάτον σε έναν εξαιρετικό για τον ίδιο αγώνα, αφού εκκινούσε από την 14η θέση, βρισκόταν στην 4η θέση πίσω από τον Ν.Ρόσμπερκ.
Κερδισμένος από την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν ο Σ.Φέτελ που κατάφερε να ανέβει στην 11η θέση δίνοντας ελπίδες στον Γερμανό να μπει στην βαθμολογούμενη δεκάδα.Αυτό το κατάφερε αφού μέχρι τον 37ο γύρο είχε περάσει τους Πετρόφ, Χούλκενμπεργκ και Σουμάχερ κάτι που εκείνη την στιγμή του έδινε την 8η θέση.
Όσο ο αγώνας πλησίαζε προς το τέλος οι δυο πρώτες θέσεις έδειχναν πολύ δύσκολο να αλλάξουν ωστόσο το ενδιαφέρον για τους υπόλοιπους παρέμενε μεγάλο με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στις προσπάθειες του Φέτελ που πίεζε τον Σούτιλ και του Αλόνσο που είχε κολλήσει στην δωδέκατη θέση.Στον 50ο γύρο η μάχη μεταξύ του Φ.Αλόνσο και του Β.Λιούτσι απέφερε μια επαφή που έστειλε τον Αλόνσο για ένα ακόμη pit stop.
Τελικά στον τελευταίο γύρο ο Σ.Φέτελ κατάφερε να πάρει την 7η θέση από τον Α.Σούτιλ κερδίζοντας ότι περισσότερο μπορεί από αυτό τον αγώνα.Την ίδια στιγμή ο έτερος οδηγός της Red Bull, Μ.Γουέμπερ έβλεπε την καρό σημαία να πέφτει δίνοντας μια πολύ σημαντική νίκη στον Αυστραλό με δεδομένο όσα είχαν προηγηθεί τις προηγούμενες μέρες.Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λ.Χάμιλτον που συνεχίζει να προηγείται στο πρωτάθλημα των οδηγών.Ο Ν.Ρόσμπεργκ ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου μετά από έναν εξαιρετικό για τον ίδιο αγώνα.Πολύ σημαντικό αποτέλεσμα και για τον Τζ.Μπάτον που τερμάτισε τέταρτος μπροστά από τον Ρ.Μπαρικέλο.Στην 6η και 7η θέση βρέθηκαν οι Κ.Κομπαγιάσι και Σ.Φέτελ ενώ την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Α.Σούτιλ, Μ.Σουμάχερ και Ν.Χούλκενμπερκ.
Ο αγώνας ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις για έναν συναρπαστικό αγώνα αφού η εκκίνηση ήταν δραματική.Ο Σ.Φέτελ που εκκινούσε από την pole position έχασε την θέση του από τον Μ.Γουέμπερ και στη συνέχεια βγήκε εκτός πίστας με αποτέλεσμα να πέσει στις τελευταίες θέσεις.Το ριπλέι έδειξε ότι το πίσω δεξιά ελαστικό του Φέτελ κλάταρε όταν ακούμπησε στο μονοθέσιο του Χάμιλτον.Ο Γερμανός μετά την ολοκλήρωση του pit stop βρέθηκε στην τελευταία θέση.
Το δεύτερο περιστατικό της εκκίνησης συνέβη μεταξύ των δυο πιλότων της Ferrari.Οι Φ.Αλόνσο και Φ.Μάσα είχαν μια επαφή που ανάγκασε τον Βραζιλιάνο να μπει από νωρίς για pit stop και να χάσει πολλές θέσεις.
Μετά τις ανακατατάξεις της εκκίνησης ο Γουέμπερ οδηγούσε την κούρσα με τον Χάμιλτον πίσω του και τον Κούμπιτσα να ακολουθεί από την τρίτη θέση.Στην τέταρτη και πέμπτη θέση βρέθηκαν οι Ρόσμπεργκ και Αλόνσο.
Με την ολοκλήρωση του 12ου γύρου οι Μ.Γουέμπερ και Λ.Χάμιλτον που βρίσκονταν στις δυο πρώτες θέσεις είχαν απομακρυνθεί από τους υπόλοιπους δείχνοντας ότι η μάχη για την πρωτιά θα είναι μεταξύ αυτών των δυο.Στο μεταξύ άρχισαν τα πρώτα προγραμματισμένα pit stops με τους Σουμάχερ, Κομπαγιάσι, Αλόνσο και Μπαρικέλο να επιλέγουν την σκληρή γόμα ελαστικών.Οι Χάμιλτον και Γουέμπερ επέλεξαν να κάνουν την αλλαγή ελαστικών στον 16ο και 17ο γύρο αντίστοιχα χωρίς να αλλάξει κάτι.
Στον 20ο γύρο ο Ρ.Κούμπιτσα αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το μονοθέσιό του που τον ανάγκασε να μπει στο γκαράζ της Renault τελειώνοντας πρόωρα τον αγώνα του.Λίγο αργότερα οι αγωνοδίκες επέβαλαν ποινή διέλευσης από τα pits στον Φ.Αλόνσο επειδή ο Ισπανός είχε προσπεράσει τον Κούμπιτσα κόβοντας δρόμο πάνω από ένα σικέιν.
Μια επαφή του Ντε Λα Ρόσα με τον Σούτιλ γέμισε την πίστα με κομμάτια από το μονοθέσιο του Ισπανού και το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα.Με την απομάκρυνση του αυτοκινήτου ασφαλείας από την πίστα δεν υπήρξε κάποια διαφοροποίηση στις πρώτες θέσεις αφού ο Μ.Γουέμπερ παρέμενε περίπου 1,5 δευτερόλεπτο μπροστά από τον Λ.Χάμιλτον και η διαφορά τους αυξανόταν.Ο Τζ.Μπάτον σε έναν εξαιρετικό για τον ίδιο αγώνα, αφού εκκινούσε από την 14η θέση, βρισκόταν στην 4η θέση πίσω από τον Ν.Ρόσμπερκ.
Κερδισμένος από την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν ο Σ.Φέτελ που κατάφερε να ανέβει στην 11η θέση δίνοντας ελπίδες στον Γερμανό να μπει στην βαθμολογούμενη δεκάδα.Αυτό το κατάφερε αφού μέχρι τον 37ο γύρο είχε περάσει τους Πετρόφ, Χούλκενμπεργκ και Σουμάχερ κάτι που εκείνη την στιγμή του έδινε την 8η θέση.
Όσο ο αγώνας πλησίαζε προς το τέλος οι δυο πρώτες θέσεις έδειχναν πολύ δύσκολο να αλλάξουν ωστόσο το ενδιαφέρον για τους υπόλοιπους παρέμενε μεγάλο με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στις προσπάθειες του Φέτελ που πίεζε τον Σούτιλ και του Αλόνσο που είχε κολλήσει στην δωδέκατη θέση.Στον 50ο γύρο η μάχη μεταξύ του Φ.Αλόνσο και του Β.Λιούτσι απέφερε μια επαφή που έστειλε τον Αλόνσο για ένα ακόμη pit stop.
Τελικά στον τελευταίο γύρο ο Σ.Φέτελ κατάφερε να πάρει την 7η θέση από τον Α.Σούτιλ κερδίζοντας ότι περισσότερο μπορεί από αυτό τον αγώνα.Την ίδια στιγμή ο έτερος οδηγός της Red Bull, Μ.Γουέμπερ έβλεπε την καρό σημαία να πέφτει δίνοντας μια πολύ σημαντική νίκη στον Αυστραλό με δεδομένο όσα είχαν προηγηθεί τις προηγούμενες μέρες.Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λ.Χάμιλτον που συνεχίζει να προηγείται στο πρωτάθλημα των οδηγών.Ο Ν.Ρόσμπεργκ ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου μετά από έναν εξαιρετικό για τον ίδιο αγώνα.Πολύ σημαντικό αποτέλεσμα και για τον Τζ.Μπάτον που τερμάτισε τέταρτος μπροστά από τον Ρ.Μπαρικέλο.Στην 6η και 7η θέση βρέθηκαν οι Κ.Κομπαγιάσι και Σ.Φέτελ ενώ την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Α.Σούτιλ, Μ.Σουμάχερ και Ν.Χούλκενμπερκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου