Το ανανεωμένο μοντέλο που μόλις παρουσιάστηκε στο φεστιβάλ του Goodwood, απέκτησε νέα μάσκα εμπρός, και προφυλακτήρες εμπρός/πίσω, φώτα ημέρας καθώς και προβολείς ομίχλης τεχνολογίας LED στο εμπρός μέρος, ανανεωμένα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος, καθώς και περισσότερο σπορ εξατμίσεις. Εσωτερικά η κορυφαία ποιότητα φυσικά παραμένει, ενώ υπάρχουν πλέον περισσότερα σημεία όπου χρησιμοποιείται η επένδυση ξύλου, ενώ εξίσου σημαντικά είναι και εξοπλιστικά στοιχεία όπως η προειδοποίηση για την αλλαγή λωρίδας (Active Lane Keeping Assist), καθώς και η ειδοποίηση οχημάτων στα νεκρά σημεία ορατότητας του οδηγού (Active Blind Spot Assist).
Οι μεγαλύτερες αλλαγές όμως κρύβονται κάτω από το εμπρός καπό. Εκεί τα κινητήρια σύνολα έχουν αλλάξει με τη «βασική» έκδοση CL500 να χρησιμοποιεί πλέον τον διτούρμπινο κινητήρα V8 των 4,6 λίτρων τεχνολογίας BlueDIRECT με την απόδοση στους 435 ίππους και τη ροπή στα 700 Nm. Όπως αναφέρει η εταιρεία αυτός είναι 12% πιο δυνατός και 23% πιο οικονομικός από πριν (κατανάλωση 9,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, 0-100 χ.α.ω. σε 4,9 δλ., τελική ταχύτητα 250 χ.α.ω. και ρύποι CO2: 224 γρ./χιλιόμετρο). Ακολουθεί η έκδοση CL600, που χρησιμοποιεί επίσης διτούρμπινο σύνολο V12, χωρητικότητας 5,5 λίτρων, με την απόδοση στους 517 ίππους και τη ροπή στα 830 Nm, (κατανάλωση 13,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα, 0-100 χ.α.ω. σε 4,6 δλ., τελική ταχύτητα 250 χ.α.ω. και ρύποι CO2: 322 γρ./χιλιόμετρο).
Μαρία Κορινθίου: Επέστρεψε στο «Πρωινό» – Τα νεότερα για την υγεία της
Πριν από 1 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου