

Οι μεγαλύτερες αλλαγές όμως κρύβονται κάτω από το εμπρός καπό. Εκεί τα κινητήρια σύνολα έχουν αλλάξει με τη «βασική» έκδοση CL500 να χρησιμοποιεί πλέον τον διτούρμπινο κινητήρα V8 των 4,6 λίτρων τεχνολογίας BlueDIRECT με την απόδοση στους 435 ίππους και τη ροπή στα 700 Nm. Όπως αναφέρει η εταιρεία αυτός είναι 12% πιο δυνατός και 23% πιο οικονομικός από πριν (κατανάλωση 9,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, 0-100 χ.α.ω. σε 4,9 δλ., τελική ταχύτητα 250 χ.α.ω. και ρύποι CO2: 224 γρ./χιλιόμετρο). Ακολουθεί η έκδοση CL600, που χρησιμοποιεί επίσης διτούρμπινο σύνολο V12, χωρητικότητας 5,5 λίτρων, με την απόδοση στους 517 ίππους και τη ροπή στα 830 Nm, (κατανάλωση 13,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα, 0-100 χ.α.ω. σε 4,6 δλ., τελική ταχύτητα 250 χ.α.ω. και ρύποι CO2: 322 γρ./χιλιόμετρο).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου