Ας θυμηθούμε όμως κάποια ιστορικά πράγματα για το αυτοκίνητο. Η τελευταία γενιά του Civic Type-R πρωτοπαρουσιάστηκε ως πρωτότυπο το 2006 στην έκθεση της Γενεύης και ένα χρόνο αργότερα στο σαλόνι του Παρισιού παρουσιάστηκε η έκδοση παραγωγής. Αυτό που το έκανε να διαφέρει από τον ανταγωνισμό ήταν φυσικά ο κινητήρας του, ο οποίος ήταν ατμοσφαιρικός απόδοσης 201 ίππων. Όπως ήταν φυσικό το αυτοκίνητο είχε τους fans (όπως το βρετανικό περιοδικό TopGear που του απένειμε το τίτλο του “Καλύτερου hot hatch του 2007″) και τους haters του (όπως το βρετανικό επίσης, EVO magazine που έλεγε οτι δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με τους Ευρωπαίους ανταγωνιστές του, Golf GTI, Leon Cupra, Ford Focus).
Σε ότι αφορά το μέλλον τώρα, η επόμενη γενιά του Civic αναμένεται μέσα στο 2011 και θα είναι ελαφρύτερο, οικονομικότερο και φιλικότερο προς το περιβάλλον. Σε ότι αφορά την έκδοση Type-R δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα ακόμη επισήμως, αλλά φυσικά δεν θα εφοδιάζεται με τον τωρινό ατμοσφαιρικό πολύστροφο κινητήρα που οι περισσότεροι petrolheads (ασχέτως εταιρικής προτίμησης) λατρέψανε εξαιτίας του υψηλού ορίου περιστροφής και του ήχου που παρήγαγε κοντά στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου. Το πιθανότερο είναι να διαθέτει είτε κάποιο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα είτε κάποια υβριδική λύση με σαφή σπορ προσανατολισμό. Ίδωμεν…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου