Οι επικεφαλής των ομάδων θέλουν να τελειώσει το θέμα καθώς τους αποσπά την προσοχή
Μετά τις δοκιμές της FIA στο Spa στις εμπρός πτέρυγες των ομάδων της Red Bull Racing, της Ferrari και της McLaren κατά τη διάρκεια του 3ημέρου, η Παγκόσμια επιτροπή θα προβεί σε επιπλέον δοκιμές ελαστικότητας για τον αγώνα της Monza αυτήν τη φορά και στο εμπρός μέρος του πατώματος.
Ο Τεχνικός Διευθυντής της Ferrari, Aldo Costa, δήλωσε στο πλαίσιο του Grand Prix Βελγίου μετά τις επιτυχημένες δοκιμές της ομάδας του πως μάλλον όλο αυτό έχει παρατραβήξει και πως οι υπόλοιποι θα πρέπει να επικεντρωθούν στα δικά τους μονοθέσια και να μην ασχολούνται τόσο με αυτά των άλλων.
«Δεν ξέρω τι έχουν αυτές οι ομάδες στο μυαλό τους. Αν αποφάσιζαν να επικεντρωθούν στα δικά τους μονοθέσια και κοίταζαν λιγότερο τριγύρω τότε θα είχε τελείωσει το θέμα. Αυτό μπορώ να πω. Μιλήσαμε με τη FIA, μπορούμε να τους δείξουμε οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο θέλουν. Είναι διαθέσιμα όλα τα δεδομένα ή η τηλεμετρία ώστε να τους βοηθήσει να καταλάβουν πώς λειτουργεί το μονοθέσιό μας. Δεν υπάρχουν μυστικά. Το εμπρός μέρος του πατώματος ακουμπάει κάτω και η FIA μπορεί να ελέγξει την ελαστικότητα. Επιτρέπεται να υπάρχει μέγιστη εκτροπή 5 χιλιοστών με 200 κιλά δύναμης. Στους τελευταίους αγώνες όταν τεστάραμε το μονοθέσιό μας με 200 κιλά δύναμης υπήρχε μόνο 2-3 χιλιοστά εκτροπής. Δεν υπάρχει κάτι παράξενο λοιπόν, είμαστε εντός ορίων», δήλωσε ο Costa.
Ο Ιταλός συνέχισε λέγοντας πως υπάρχει μια πολύ απλή εξήγηση του γιατί η F10 κινείται πιο κοντά στο έδαφος από τις υπόλοιπες ομάδες, και αυτή έχει να κάνει με την εμπρός ανάρτηση. «Η εμπρός πτέρυγα βρίσκεται τόσο χαμηλά λόγω του στατικού μας ύψους, της σκληρότητας της εμπρός ανάρτησης αλλά και της γεωμετρίας της. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνουμε αυτό το ύψος».
Τα μονοθέσια της McLaren και της Mercedes, όπως λέει ο Costa, διαφέρουν σε φιλοσοφία στησίματος. «Εμείς δεν θα μπορούσαμε ποτέ να στήσουμε το μονοθέσιό μας όπως η McLaren και η Mercedes καθώς δεν θα ήταν τόσο καλό να είναι τόσο ψηλό μπροστά και τόσο χαμηλό πίσω. Νομίζω πως έχει να κάνει με τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου».
Στο ίδιο μήκος κύματος με τον Ιταλό κινήθηκε και ο επικεφαλής της Mercedes GP, Ross Brawn ο οποίος δήλωσε πως ελπίζει το θέμα με τις ελαστικές πτέρυγες να λήξει σύντομα. «Ελπίζω να τελειώσει το θέμα και να μην ξαναμιλήσουμε γι’ αυτό διότι απλώς μας αποσπά την προσοχή. Αλλά αυτή είναι η φύση της Formula 1, αυτό συμβαίνει συνεχώς, για παράδειγμα με τους διπλούς διαχύτες. Έτσι είναι η δουλειά μας πρέπει να πιέζουμε στο όριο οτιδήποτε και αν κάνουμε».
Ο Martin Whitmarsh με τη σειρά του δήλωσε πως πιστεύει ότι οι επιπλέον έλεγχοι της FIA στο πάτωμα των μονοθεσίων στη Monza θα δώσουν τέλος στο όλο θέμα. «Οι απαιτήσεις της FIA στη Monza πραγματικά θα δώσουν ένα τέλος στην κατάσταση αυτήν. Το αμάξωμα θα πρέπει να είναι σταθερό και να μην κινείται, αλλά όταν βλέπεις να συμβαίνει το αντίθετο είναι περίεργο. Έτσι πιστεύω πως αυτό πρέπει να λήξει και αυτός είναι ο σκοπός. Αυτό είναι καλό».
Μαρία Κορινθίου: Επέστρεψε στο «Πρωινό» – Τα νεότερα για την υγεία της
Πριν από 1 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου