Το 2010 η F10 σε πολλούς αγώνες υστερούσε σε αεροδυναμική απόδοση της RB6, όπως και της MP4-25 σε μερικούς. Έτσι οι Ιταλοί προχώρησαν σε αναδιάρθρωση του αεροδυναμικού τμήματος, όπως και σε μερικές αναβαθμίσεις των αεροδυναμικών σηράγγων.
Αυτά δήλωσε ο επικεφαλής σχεδίασης, Νικόλας Τομπάζης, στο γερμανικό περιοδικό Sport Bild.
"Κυρίως στον τομέα της αεροδυναμικής, το μονοθέσιό μας δεν ήταν τόσο καλό όσο της Red Bull. Για το λόγο αυτό προβήκαμε σε αναδιάρθρωση του τμήματος της αεροδυναμικής, όπως και στην αναβάθμιση της αεροδυναμικής σήραγγας και ξεκινήσαμε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ανάπτυξης.
Και φυσικά επιδιώκουμε να έχουμε νέα και καινοτόμα κατασκευαστικά στοιχεία.
Περιμένουμε ένα αρκετά μεγάλο βήμα προόδου για τον πρώτο αγώνα. Υπάρχουν πολλές δυνατότητες ανάπτυξης."
Μαρία Κορινθίου: Επέστρεψε στο «Πρωινό» – Τα νεότερα για την υγεία της
Πριν από 1 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου