Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

ΒΟΛΛΕΥ : Ντονάς: Είμαι βλάκας που δεν έχω να φάω;


Το νέο επεισόδιο στην κόντρα του Στάθη Ντονά με τον Παντελή Τορνατόρο είναι... multimedia, αφού ο διαγώνιος του Παναθηναϊκού απάντηση στον πρόεδρο της ΕΣΑΠ με ένα βίντεο, στο οποίο τον καλεί να δώσει απαντήσεις σε συγκεκριμένα θέματα κι ενώ την Πέμπτη (5/1), η Λίγκα αποφάσισε να παραπέμψει στον αθλητικό δικαστή και στην ΕΦΙΠ τον παίκτη.
Ακολουθεί ένα μέρος των όσων λέει ο Ντονάς και ολόκληρο το βίντεο του αθλητή:
"Είσαστε πρόεδρος της Λίγκας άρα και αρμόδιος να απαντήσετε. Εσείς και όχι η καθαρίστρια, οπότε περιμένω με αγωνία και να απαντήσετε όχι μέσω δικαστή αλλά ενώπιον όλων.
Ο μόνος κύκλος που ξέρω εγώ είναι ο κύκλος των χαμένων βολεϊμπολιστών και δεν είναι άλλος από τον κύκλο του ΠΑΣΑΠ. Δεν υπάρχει κάποιος άλλος κύκλος ή κάποιο φάντασμα που σας ακολουθεί. Υπάρχουν αθλητές που έχουν προβλήματα και περιμένουν λύσεις από εσάς και τους ομοίους σας που βρίσκονται στη Λίγκα.
Πραγματικά κ. Ταρνατόρε προσπαθώ να θυμηθώ τι έχετε προσφέρει εσείς στο άθλημα. Δεν αναφέρομαι σαν πρόεδρος του Ολυμπιακού αλλά σαν πρόεδρος στο άθλημα. Δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι ευχάριστο που έχει κάνει η Λίγκα.
Ποιος είναι υγιής; Τι λέτε; Δηλαδή εγώ είμαι τρελός, είμαι βλάκας. Είμαι βλάκας που δεν έχω λεφτά να φάω; Δηλαδή ποιοι είναι υγιείς; Βρείτε μου έναν υγιή αθλητή που δεν του χρωστάτε Έλληνα και ξένο και μετά τα συζητάμε.
Ποιο αξιόπιστο πρωτάθλημα; Όταν η Καλαμαριά φεύγει την όγδοη αγωνιστική. Που ζείτε; Άλλο άθλημα διοικείτε; Όταν χρωστάτε σε όλους τους αθλητές και με το ζόρι έρχονται οι ξένοι για ποιο επίπεδο μιλάτε; Δεν το βλέπετε ότι δεν έρχεται ο κόσμος στο γήπεδο;".




                                   

Δεν υπάρχουν σχόλια: