Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

"Όταν άκουσα ότι έχω καρκίνο, σκέφτηκα να πηδήξω από το παράθυρο"

Μια συγκλονιστική εξομολόγηση έκανε ο Χρήστος Συριώτης, στην κάμερα της εκπομπής «Μίλα».
Ο γνωστός ηθοποιός, προσεβλήθη πριν από εννέα μήνες, από καρκίνο στους όρχεις. Μάλιστα, παραδέχτηκε πως η πρώτη του σκέψη ήταν να βάλει τέρμα στη ζωή του:
 «Όταν άκουσα για πρώτη φορά ότι έχω καρκίνο, σκέφτηκα να πηδήξω από το παράθυρο. Με το που άκουσα τη λέξη καρκίνος, χτύπησε μέσα μου σαν μια ατομική βόμβα. Ξαφνικά έρχεται κάτι, κεραυνός εν αιθρία. Από την πρώτη στιγμή το ονομάτισα και αυτό ήταν το πρώτο σκαλί για να τον αντιμετωπίσω».
 Όπως λέει, η ασθένεια αυτή «δεν είναι εύκολο πράγμα. Είναι δύσκολο. Είναι Γολγοθάς. Μόνο όσοι το έχουν περάσει μπορούν να το βιώσουν και να καταλάβουν τι εννοώ». Μάλιστα στέλνει και ένα μήνυμα σε όσους την αποκαλούν «επάρατη νόσο»:
«Τον αποκαλούν επάρατη νόσο.Τι θα πει επάρατη νόσος στον αιώνα και στην εποχή που ζούμε; Επάρατος είναι ο καταραμένος και δεν νιώθω καταραμένος. Νιώθω ευλογημένος, διότι έπαθα κάτι αλλά το πρόλαβα. Ζω και είμαι εδώ». Πώς όμως κατάλαβε ότι έχει καρκίνο; «Στις αρχές του καλοκαιριού ήμουν σε πρόβες με τον Πέτρο Φιλιππίδη στην Ειρήνη την Επιδαυρική, και ξαφνικά ψηλάφησα κάτι στον όρχι μου. Δεν θα έδινα καμία σημασία, και δεν θα το έκανα γιατί δεν υπάρχει ενημέρωση». Αυτό που τον έστειλε στον γιατρό ήταν ένα περιοδικό που είχε διαβάσει πριν από δυο χρόνια, κατά τη διάρκεια ταξιδιού του στο Βερολίνο:
 «Εκεί έπεσε στα χέρια μου ένα περιοδικό για να δείχνει πως οι άντρες πρέπει να ψηλαφούν τους όρχεις, όπως ακριβώς και οι γυναίκες το στήθος. Αυτό με έκανε να πάω την επομένη μέρα στο γιατρό». Παρά την αρχική του αντίδραση και τη σκέψη του να πηδήξει από το παράθυρο, το πάλεψε και βγήκε νικητής. Χειρουργήθηκε πριν από λίγους μήνες, και από τότε μπαινοβγαίνει στα νοσοκομεία ενώ υποβάλλεται και σε χημειοθεραπείες:
 «Όλοι μου έλεγαν είσαι δυνατός, αλλά εγώ δεν αισθανόμουν έτσι. Να όμως που τα κατάφερα. Εάν δεν είχα στήριξη ανθρώπων, δεν θα μπορούσα και να το παλέψω. Είναι φοβερός αγώνας. Έχω δώσει τις μάχες μου, έχω κερδίσει τις περισσότερες, έχω λίγο δρόμο ακόμα, θα τις δώσω κι αυτές».
 Τέλος, στέλνει και ένα ουσιαστικό προς όλους μας. Καρκινοπαθείς και μη: «Παιδιά μην ντρέπεστε. Μην κολλάτε! Ο καρκίνος αντιμετωπίζεται! Αρκεί να τον αντιμετωπίσεις με θάρρος. Δεύτερη ζωή δεν έχει. Κακώς τόσο καιρό στεναχωριόμουν, αγχωνόμουν και έβαζα λάθος τα πράγματα. Τα επανεκτιμάς».
 Κάντε κλικ στο video και δείτε τη συγκλονιστική του εξομολόγηση…


Δεν υπάρχουν σχόλια: