Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

ΣΟΚ: Κατέγραψε σε ΒΙΝΤΕΟ υπαλλήλους γηροκομείου που κακοποιούσαν τη μητέρα της!


Σοκάρει η ιστορία της κόρης, η οποία, με τη χρήση κρυφής κάμερας, είδε υπαλλήλους να κακοποιούν τη μητέρα της στο γηροκομείο όπου ζούσε…

«Ήθελα να καταλάβω γιατί δεν μπορούσε να κοιμηθείκαι γιατί δεν έτρωγε. ‘Εδειχνε πολύ λυπημένη και εσωστρεφής«, περιγράφει η κόρη.
Οι εργαζόμενοι του κέντρου Ash, της έλεγαν να ηρεμήσει και πως είναι μια χαρά η μετέρα της. Η ίδια όμως, παρατήρησε ότι όποτε έμπαιναν στο δωμάτιο οι εργαζόμενοι, η μητέρα της φώναζε «Ω Θέε μου, ω Θέε μου«…
Η κάμερα κατέγραψε δυο βραδιές, κατά τις οποίες μπήκαν στο δωμάτιο πέντε φροντιστές, που η δουλειά τους ήταν να την προετοιμάσουν για ύπνο και να τη βοηθήσουν για τις προσωπικές της ανάγκες.»Την έκαναν μπάνιο και την έβαζαν στο κρεβάτι, αλλά της μιλούσαν χάλια και τη χλεύαζαν.
Ένας 30χρονος άντρας μπήκε στη φυλακή για 18 μήνες μετά απ’ο,τι έκανε στη μητέρα μου και4 γυναίκες απολύθηκαν.»Το υλικό έγινε ντοκιμαντέρ και θα προβληθεί στο BBC δείχνοντας τι συμβαίνει στους οίκους ευγηρίας της Βρετανίας, όπως αναφέρει το thestival.gr
«Το περιβάλλον στον συγκεκριμένο οίκο μου είχε φανεί πολύ ζεστό, αλλά ήμουν αφελής. Εξι εβδομάδες μετά την παραμονή της στον οίκο, είδα το γονατό της πρησμένο και είχε μελανιές στο χέρι της… Για έξι εβδομάδες μετά, δεν μπορούσα να την επισκεφτώ εξαιτίας του μωρού μου και όταν την είδα εξακολουθούσαν να υπάρχουν οι μώλωπες» είπε η κόρη της άτυχης ηλικιωμένης.


Δεν υπάρχουν σχόλια: