Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Facebook: 100 δολάρια για να διαβάσει ο Ζάκερμπεργκ το μήνυμά σου

Ακρως εφευρετικό για νέες πηγές εσόδων φαίνεται ότι είναι το Facebook. Σύμφωνα με άρθρο του έγκυρου Mashable, αν προσπαθήσεις να στείλεις μήνυμα στον Μάρκ Ζάκερμπεργκ (κάτι που μπορείς να κάνεις σε οποιονδήποτε χρήστη, είτε είστε «φίλοι» είτε όχι) και θέλεις να παραδοθεί στα εισερχόμενά του, θα πρέπει να καταβάλλεις 100 δολάρια.

 Το Facebook επεξεργάζεται διάφορους τρόπους και κάνει πειράματα προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά του. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η ενέργεια του κοινωνικού δικτύου να δημιουργήσει ένα νέο φάκελο στα εισερχόμενά μας ο οποίος ονομάζεται....
«Άλλα» (εκεί κατευθύνονται τα μηνύματα που το Facebook θεωρεί ότι προέρχονται από αγνώστους σε εμάς και άρα είναι spam).

Ακολούθως, το Facebook αποφάσισε και ανακοίνωσε στα τέλη Δεκεμβρίου ότι θα χρεώνει κάθε χρήστη ένα δολάριο αν εκείνος θέλει να στείλει μήνυμα σε κάποιον γνωστό ή άγνωστό του και επιθυμεί το μήνυμα αυτό να μπει στα «εισερχόμενα» του αποδέκτη και άρα να το διαβάσει πιο εύκολα και άμεσα από ότι στα «Αλλα» (δεν είναι πολλοί οι χρήστες που έχουν ανακαλύψει την ύπαρξη αυτού του δευτερεύοντος φακέλου).

Το Facebook είναι και πάντα θα είναι δωρεάν Με αυτό το μήνυμα υποδέχεται στην αρχική του σελίδα το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου τον χρήστη αλλά και τις εταιρείες που επιλέγουν να επικοινωνούν με τους πελάτες και μέσα από το Facebook. Όμως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι…

Οι εταιρείες καθημερινά αναγκάζονται να πληρώνουν αρκετά εκατομμύρια στο Facebook προκειμένου να φτάσουν στις οθόνες περισσότερων χρηστών καθώς ακόμη κι αν κάποιος χρήστης έχει κάνει like σε κάποια εταιρική ή άλλη σελίδα, αυτό δεν σημαίνει ότι βλέπει όλες τις ενημερώσεις!

Παράλληλα, από την ημέρα εκκίνησης αυτής της διαδικασίας, οι διαχειριστές βλέπουν κατακόρυφη πτώση στον αριθμό των ατόμων που βλέπουν τις δημοσιεύσεις της σελίδας καθώς σταμάτησαν να εμφανίζονται στη ροή των ενημερώσεων κάθε χρήστη.

Ετσι αναγκάζονται να πληρώνουν αρκετά χρήματα, ανάλογα με το μπάτζετ της κάθε καμπάνιας προκειμένου να βλέπει περισσότερος κόσμος τις δημοσιεύσεις, τις ενημερώσεις, τους διαγωνισμούς κ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια: