Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Ανανέωσε με McLaren o Jenson Button

Μπορεί να υπήρχαν ανυπόστατες φήμες σχετικά με την μετακίνηση του Jenson Button στη Ferrari, αλλά όλα αυτά δεν έχουν απολύτως καμία ισχύ, αφού ο Βρετανός ανανέωσε τη συνεργασία του με τη McLaren για αρκετά ακόμα χρόνια. Τελικά, έγινε αυτό που όλοι περιμέναμε, καθώς το θέμα έμοιαζε τυπικό, αν κοιτάξουμε τις δηλώσεις και των δύο πλευρών. Η χρονική διάρκεια του συμβολαίου δεν έχει γίνει γνωστή, αλλά το σίγουρο είναι ότι θα η βρετανική ομάδα θα συνεχίσει να έχει για αρκετά χρόνια στις τάξεις της τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2009.

Ο 31χρονος δήλωσε για την επέκταση του συμβολαίου του:

Ποτέ δεν έχω νιώσει πιο άνετα σε κάποια ομάδα απ’ ό,τι στη Vodafone McLaren Mercedes. Έχω κερδίσει 4 από τους καλύτερους αγώνες της ζωής μου εδώ, είμαι δεύτερος στο πρωτάθλημα, και αισθάνομαι ότι οδηγώ καλύτερα από ποτέ.

Μπορείς να πετύχεις μόνο με τη σωστή υποστήριξη, και ειλικρινά πιστεύω ότι το πάθος και η αποφασιστικότητα για νίκες είναι ισχυρότερα εδώ στη Vodafone McLaren Mercedes σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη ομάδα.

Σαν οδηγός Grand Prix, αυτά είναι απίστευτα δυνατά συναισθήματα για να μοιράζεσαι και να είσαι μέρος τους, και ενίσχυσαν την επιθυμία μου για να δεσμευτώ μακροχρόνια σε αυτή την ομάδα. Δεν κρατάω μυστική τη φιλοδοξία μου ότι θέλω να συνεχίζω να κερδίζω αγώνες και παγκόσμια πρωταθλήματα, και πιστεύω ότι αυτό είναι το μέρος που μπορώ να πετύχω αυτούς τους στόχους.

Εμείς στη Vodafone McLaren Mercedes ξέρουμε πώς να κερδίζουμε, και δημιουργούμε έναν οργανισμό που θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να το κάνουμε για τα επόμενα χρόνια.

Για την γεγονός μίλησε και ο Lewis Hamilton, λέγοντας:

Είναι εξαιρετική η είδηση ότι ο Jenson επέλεξε να μείνει στη Vodafone McLaren Mercedes. Ο Jenson είναι ένα σπουδαίο άτομο με το οποίο συνεργάζομαι, και ένας αυθεντικός συμπαίκτης, από τη στιγμή που ήρθε στην ομάδα.

Η Vodafone McLaren Mercedes είναι μια ομάδα με μοναδική και επιτυχημένη παράδοση στη Formula 1, για το οποίο είμαι περήφανος που είμαι μέρος. Ήταν η καλύτερη στιγμή της καριέρας μου, όταν κέρδισα το παγκόσμιο πρωτάθλημα των οδηγών με αυτή την ομάδα. Ο Jenson κι εγώ είμαστε πεινασμένοι και φιλόδοξοι όσο ποτέ για να κερδίσουμε αγώνες και παγκόσμια πρωταθλήματα στο μέλλον.

Όπως είναι λογικό, απόλυτα ικανοποιημένος είναι και ο πρόεδρος της McLaren, Martin Whitmarsh, καθώς η ομάδα του έχει ένα από τα καλύτερα οδηγικά δίδυμα στο grid.

Ο Jenson είναι ένας εξαιρετικός οδηγός και ένα εξαιρετικό παιδί. Στην πραγματικότητα, μπορώ να πω ότι είναι ένας από τους πιο ικανούς και αξιοσέβαστους οδηγούς που είχαμε ποτέ, και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το γεγονός ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται μαζί μας στο μέλλον.

Είναι σημαντικό μέρος σε αυτόν τον οργανισμό, και είμαι περήφανος που είμαι ο Πρόεδρός του. Είμαι βέβαιος ότι θα χτίσει πάνω στην επιτυχία που ήδη έχει μαζί μας, και θα είμαι ακόμα πιο επιτυχημένος μαζί μας τα επόμενα χρόνια.

Νομίζω ότι αυτός και ο Lewis το είπαν καλύτερα από τον καθένα. Τα σχόλιά τους δείχνουν πόσο πολύ σέβονται και εμπιστεύονται ο ένας τον άλλον, και για άλλη μια φορά συνεχίζουν να αποδεικνύουν αυτό που ως ομάδα γνωρίζουμε πάντα. Ότι η Vodafone McLaren Mercedes έχει το καλύτερο οδηγικό δίδυμο σε όλη τη Formula 1.


AutoBlog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: