Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Ferrari: Κοντά αλλά όχι αρκετά

Στον αγώνα της πατρίδας του Fernando Alonso, o Ισπανός ήταν αποφασισμένος να τα δώσει όλα και το έκανε. Η 2η θέση που πήρε, ανάμεσα στις δύο Red Bull, ήταν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα δεδομένης της δυναμικότητας των ομάδων, η οποία εκφράστηκε καλύτερα από την 5η θέση του Felipe Massa.

Fernando Alonso (2): Ήμουν αποφασισμένος να ανέβω στο βάθρο. Από τη συλλογή μου σε τρόπαια λείπουν πλέον μόνο το Abu Dhabi και φυσικά η Ινδία. Ελπίζω να την ολοκληρώσω μέχρι το τέλος της χρονιάς. Ήμουν πολύ χαρούμενος που γεύτηκα ξανά σαμπάνια ειδικά μπροστά από αυτό το καταπληκτικό κοινό στη Βαλένθια: μια υπέροχη πόλη με μεγάλο πάθος για τους αγώνες. Αυτό το αποτέλεσμα σημαίνει πολλά για εμένα. Είναι δύσκολο να δεις τις εξέδρες όταν οδηγείς αλλά μπορούσα να νιώσω τον ενθουσιασμό όταν πέρασα τον Webber. Είναι ένα θετικό αποτέλεσμα για όλη την ομάδα γιατί δείχνει ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση. Σήμερα τα πρώτα 100 μέτρα δεν ήταν τόσο καλά αλλά ήξερα ότι η εκκίνηση από τη "βρόμικη" πλευρά θα μου κόστιζε κάτι. Ύστερα ήμουν τυχερός που βρήκα ένα κενό στην εξωτερική και κατάφερα να κερδίσω μία θέση. Ήταν σημαντικό να απομακρυνθώ αμέσως από τις McLaren, γιατί ήταν πιο αργές από εμάς και επικεντρωνόμασταν στον Webber, και πέτυχα αυτόν το στόχο. Ύστερα όταν βεβαιώθηκα ότι ήταν πίσω μου, προσπαθήσαμε να σκεφτούμε τον Vettel. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί στη Formula 1. Η στρατηγική μας απέδωσε και η επιλογή να χρησιμοποιήσουμε κυρίως τα μαλακά ελαστικά ήταν η σωστή. Οι Red Bull είναι ακόμα σημαντικά ανώτερες αλλά ήταν το ίδιο σημαντικό να είμαστε κοντά τους και να τις εμποδίσουμε να κάνουν το 1-2. Πρέπει να συνεχίσουμε έτσι, αγώνα με τον αγώνα. Ξέρουμε ότι στο Silverstone θα είναι πολύ δύσκολα γιατί είναι μία από τις πίστες που ταιριάζει καλύτερα στο μονοθέσιό τους.

Felipe Massa (5): Ήταν ένας καλός αγώνας με συνεχείς μάχες με άλλους οδηγούς. Προσπάθησα να πάρω το μέγιστο από τα μαλακά ελαστικά γιατί υπολόγισα ότι με τα σκληρά ο ρυθμός μας δεν ήταν στα καλύτερά του. Ήταν κρίμα με το πρόβλημα στο δεύτερο pitstop μου, όταν έχασα τέσσερα ή πέντε δευτερόλεπτα, κάτι που μου κόστισε την ευκαιρία να παλέψω με τον Hamilton για την 4η θέση. Πιστεύω πως -από ό,τι έχουμε δει από πλευράς απόδοσης- σήμερα θα έπρεπε να είχαμε και τα δύο μονοθέσια μπροστά από τις McLaren και πετύχαμε μόνο το μισό. Έκανα πολύ καλή εκκίνηση, προσπερνώντας τον Hamilton και τον Fernando. Στη συνέχεια, προσπάθησα επίσης να επιτεθώ στον Webber, αλλά μου έκλεισε την πόρτα και σχεδόν ακουμπήσαμε, οπότε ο Fernando είχε την ευκαιρία να με προσπεράσει από την εξωτερική. Είχα μερικά προβλήματα με το δεύτερο σετ μαλακών ελαστικών, αλλά με το επόμενο σετ, το οποίο είχε ακόμα περισσότερο φθαρεί από την αρχή, τα πράγματα πήγαν πολύ καλύτερα. Στο τέλος, ακόμα και τα μεσαία ελαστικά δεν ήταν τόσο άσχημα και κατάφερα να κάνω ανταγωνιστικούς χρόνους με αυτά. Τώρα πηγαίνουμε στο Σαββατοκύριακο του Silverstone. Θα δούμε αν θα μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε την πρόοδο που είδαμε στους τελευταίους τρεις αγώνες. Επίσης θα είναι σημαντικό το ποιον τύπο ελαστικών θα επιλέξει η Pirelli: σαφώς αν πάνε για μεσαία-σκληρή γόμα, θα είναι πιο δύσκολο για μας.

Stefano Domenicali: Ο μοναδικός μας στόχος πρέπει να είναι η νίκη -είμαστε η Ferrari- αλλά σήμερα μπορούμε να είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό το αποτέλεσμα. Ήταν ένας συναρπαστικός αγώνας. Οι Fernando και Felipe έκαναν σπουδαίο αγώνα, δίνοντας μάχες μέχρι το τέλος με τους αντιπάλους τους. Ο Ισπανός οδηγός, μπροστά στους συμπατριώτες του, κατάφερε να τερματίσει μπροστά από μία Red Bull για να εξασφαλίσει ένα καταπληκτικό βάθρο. Το μόνο αρνητικό ήταν το 2ο pit stop του Felipe, που μπορεί να του στέρησε την ευκαιρία να παλέψει μέχρι το τέλος με τον Hamilton για την 4η θέση. Ωστόσο, έκανε πολύ καλό αγώνα ειδικά στην εκκίνηση, που κέρδισε 2 θέσεις και επιτέθηκε στον Webber. Τώρα πρέπει να συνεχίσουμε την εξέλιξη του μονοθεσίου προετοιμαζόμενοι για το Silverstone, όπου θέλουμε να επιβεβαιώσουμε την πρόοδο που έχουμε κάνει σε ένα σιρκουί που δεν βολεύει το μονοθέσιό μας. Εκεί θα δούμε αν οι αλλαγές της FIA θα αλλάξουν κάτι ή όχι. Όλοι θα χάσουν κάτι σε απόδοση, το θέμα είναι να δούμε ποιος θα πληρώσει το μεγαλύτερο τίμημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: