Σύμφωνα με το νέο σχέδιο, όπως γράφει η Ημερησία, τα τέλη κυκλοφορίας θα επιμερίζονται ισόποσα στους 12 μήνες του κάθε έτους, με αποτέλεσμα αν κάποιος θέλει να κυκλοφορήσει το ΙΧ του για ένα ή περισσότερους μήνες να καταβάλει το ανάλογο τίμημα
Tο υπουργείο Οικονομικών εξετάζει σχέδιο, βάσει του οποίου τα τέλη κυκλοφορίας και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης στα ΙΧ με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω να μπορούν να καταβάλλονται ισόποσα για κάθε μήνα κυκλοφορίας των οχημάτων και όχι για το σύνολο του έτους.
Βασικός λόγος είναι η ...
έλλειψη ρευστότητας των ιδιοκτητών ΙΧ, αλλά και η μαζική κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας. Με το νέο σχέδιο, αν κάποιος ιδιοκτήτης έχει καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματός του, για να προβεί σε άρση της ακινησίας, θα πρέπει σήμερα να καταβάλει το συνολικό τίμημα του τρέχοντος έτους για τα τέλη.
Σύμφωνα με το νέο σχέδιο, όπως γράφει η Ημερησία, τα τέλη κυκλοφορίας θα επιμερίζονται ισόποσα στους 12 μήνες του κάθε έτους, με αποτέλεσμα αν κάποιος θέλει να κυκλοφορήσει το ΙΧ του για ένα ή περισσότερους μήνες να καταβάλει το ανάλογο τίμημα.
Αναλυτικά οι φόροι με το νέο σύστημα
Αν κάποιος κάτοχος ενός οχήματος τετραετίας με κινητήρα 2,4 λίτρα αποφασίσει να το κινήσει για έναν μόνο μήνα θα καταβάλει 73,3 ευρώ για τέλη και 25,8 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης.
Άλλος ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου τετραετίας μ κινητήρα 3,6 λίτρων για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας πρέπει να καταβάλλει 1.100 ευρώ, τα οποία στο δωδεκάμηνο επιμερίζονται σε 91,6 ευρώ για κάθε μήνα. Αντίστοιχα, ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης κυμαίνεται στις 2.500 ευρώ, το οποίο αναλογικά στο δωδεκάμηνο ισούται με 208,3 ευρώ γι κάθε μήνα.
Όσον αφορά στα δίλιτρα που αποτελούν και τη συντριπτική πλειονότητα των αυτοκινήτων, το κόστος για τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται στα 660 ευρώ ή 55 ευρώ για κάθε μήνα κυκλοφορίας.
Αντίστοιχα, ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης κυμαίνεται στα 440 ευρώ για Ι.Χ. μέχρι πέντε έτη ή 36,6 ευρώ για κάθε μήνα του έτους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου