Σάββατο 4 Απριλίου 2009

"Συγγνώμη, με παραπλάνησαν"

Ο Λιούις Χάμιλτον ζήτησε συγγνώμη από τους οπαδούς του και την FIA για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε όσα συνέβησαν μετά το τέλος του GP Αυστραλίας, αποδίδοντας παράλληλα το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης στον πρώην πλέον team manager της McLaren, Ντέιβ Ράιαν.

Την Πέμπτη (2/4), ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής είδε την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου να τον τιμωρεί με αποκλεισμό από την τελική κατάταξη του αγώνα στην Μελβούρνη, κρίνοντας ότι αυτός και η McLaren τής είχαν δώσει παραπλανητικά στοιχεία στο Αλμπερτ Παρκ.

Οπως έδειξαν οι συνομιλίες μέσω του ασυρμάτου, ο Χάμιλτον απέκρυψε στους αγωνοδίκες το γεγονός ότι είχε πάρει εντολή από την ομάδα του να αφήσει τον Γιάρνο Τρούλι να ανακτήσει την τρίτη θέση πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, κάτι που αν είχε δηλώσει εξαρχής, ο Τρούλι δεν θα δεχόταν ποινή 25".

Τώρα, ο Χάμιλτον παραδέχτηκε πως όλο αυτό ήταν ένα "τεράστιο λάθος", λέγοντας πάντως ότι οι πράξεις του οφείλονται σε σχετική οδηγία του Ράιαν, ο οποίος τέθηκε σε διαθεσιμότητα από την McLaren το πρωί της Παρασκευής (3/4).

"Αμέσως μετά τον αγώνα, όταν κληθήκαμε από τους αγωνοδίκες και καθώς περιμέναμε να έρθουν, έλαβα οδηγία και παραπλανήθηκα από τον team manager μου να αποκρύψω πληροφορίες, και αυτό έκανα", δήλωσε ο Χάμιλτον, εμφανώς συναισθηματικά φορτισμένος, σε συνέντευξη Τύπου στην Σεπάνγκ.

"Ειλικρινά απολογούμαι στους αγωνοδίκες επειδή τους έκανα να χάσουν τον χρόνο τους και να φανούν χαζοί. Λυπάμαι πάρα πολύ για την κατάσταση. Για την ομάδα μου, για τον Ντέιβ, γιατί ήταν ένα καλό μέλος της ομάδας εδώ και πολλά χρόνια, και παρότι δεν πιστεύω ότι είχε πρόθεση ή.... Είναι καλός άνθρωπος.

"Πήγα στη συνάντηση χωρίς να έχω πρόθεση να.... Απλά ήθελα να πω την ιστορία και το τι συνέβη. Παραπλανήθηκα και έτσι έγιναν τα πράγματα. Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο συγγνώμη στους οπαδούς μου, που με έχουν πιστέψει και υποστηρίξει για χρόνια.

"Το ποιος είμαι, το έχω δείξει τα τελευταία τρία χρόνια και αυτός είμαι. Δεν είμαι ψεύτης. Δεν είμαι ανέντιμος άνθρωπος. Είμαι ομαδικός παίκτης.

"Κάθε φορά που μου έχουν πει να κάνω κάτι, το έχω κάνει. Αυτή τη φορά αντιλαμβάνομαι πως ήταν ένα τεράστιο λάθος και μαθαίνω από αυτό. Εκανε τεράστια ζημιά σε μένα. Είμαι εδώ για να απολογηθώ και να διαβεβαιώσω τους πάντες ότι δεν θα συμβεί ξανά.

Ο Χάμιλτον παραδέχτηκε, επίσης, ότι αυτή είναι η χειρότερη στιγμή της καριέρας του.

"Δεν έχω νιώσει ποτέ τόσο άσχημα", πρόσθεσε. "Προσπαθήστε να φέρετε τον εαυτό σας στην θέση μου και καταλάβετε ότι, όπως είπα, δεν είμαι ψεύτης. Δεν έχω περάσει τη ζωή μου ως ψεύτης και ανέντιμος. Και άρα, σε όσους λένε ότι είμαι ανέντιμος και για τον κόσμο που το πιστεύει αυτό... Τι μπορώ να πω;

"Για μένα η κατάσταση αυτή είναι σίγουρα ό,τι χειρότερο έχω βιώσει στη ζωή μου. Γι` αυτό είμαι εδώ. Είναι σωστό για μένα ως ανθρώπινο ον και ως άντρας να στέκομαι μπροστά σε όλους σας και να σας λέω τι ακριβώς συνέβη και να σηκώνω τα χέρια μου.

"Δεν μπορώ να σας εξηγήσω πόσο λυπάμαι. Λυπάμαι για την ομάδα μου και την οικογένειά μου για την ντροπή. Είναι μια πάρα πολύ ντροπιαστική κατάσταση".

Σε ερώτηση για το αν σκέφτεται την πιθανότητα η FIA να επιβάλλει κάποια περαιτέρω ποινή σε εκείνον και την McLaren (κάποιοι λένε ότι κινδυνεύουν μέχρι και με αποβολή από το πρωτάθλημα), τόνισε: "Είμαι σίγουρος ότι η FIA θα δράσει με τον ανάλογο και σωστό τρόπο.

"Δεν ξέρω τι άλλο πρόκειται να συμβεί στο μέλλον. Τώρα, εγώ θα πρέπει να επικεντρωθώ στον αγώνα και να προσπαθήσω να το αφήσω πίσω μου όλο αυτό, να μάθω και να ωριμάσω".


πηγη:sport.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: