Η FIA International Court of Appeal (ICA) απέρριψε τις εφέσεις κατά των Brawn, Toyota και Williams , καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι ο διαχύτης διπλού επιπέδου που χρησιμοποιούν συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του 2009. Φυσικά όπως είναι αναμενόμενο όσες ομάδες δεν χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη σχεδίαση του πίσω διαχύτη θα αναγκαστούν να προβούν σε ενέργειες για την δημιουργία παρόμοιων καθώς υπολογίζεται ότι μπορεί να κάνει ένα μονοθέσιο να κινηθεί ανά γύρο 3-4 δέκατα του δευτερολέπτου γρηγορότερα!
Μαρία Κορινθίου: Επέστρεψε στο «Πρωινό» – Τα νεότερα για την υγεία της
Πριν από 1 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου