Δικαιωμένοι αισθάνονται στην Brawn και την Toyota με την απόρριψη των εφέσεων για τους πίσω διαχύτες. Την ίδια ώρα στην Ferrari "ψάχνονται" καθώς σύμφωνα με τον επικεφαλή της Scuderia θα πρέπει να επέμβουν σε θεμελιώδης τομείς της σχεδίασης του μονοθεσίου έτσι ώστε να μπορούν να είναι ανταγωνιστικοί όσον αφορά το τεχνικό μέρος. Τόνισε επίσης ότι για να επιτευχθεί αυτό θα χρειαστεί χρόνος και χρήμα.
Στην προσπάθεια που κάνει η Ferrari να ξεκολλήσει από το μηδέν εντάσσεται και η απόφαση στο GP της Κίνας οι Μάσα και Ραικόνεν να αγωνιστούν χωρίς KERS (Σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας).
Στον αντίποδα ο Πολωνός της BMW Sauber Ρόμπερτ Κούμπιτσα ανακοίνωσε ότι θα το χρησιμοποιήσει στις ελεύθερες δοκιμές αύριο και αν τελικά μείνει ικανοποιημένος θα το κρατήσει και τον αγώνα.
Την ίδια ώρα εξελίξεις έχουμε και στην McLaren με τον Ρον Ντενις να παραιτείται από την θέση του εκτελεστικού διευθυντή και την θέση του να παίρνει ο Μάρτιν Γουίτμαρς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου