Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

λογια δυο "αγνωστων"


αν και ειναι απο το facebook ειναι πολυ σωστα και ωραια αυτα τα λογια
γιατι οπως και να το κανουμε μικρη μεγαλοι απο τη ζωη εχουμε νιωσει απορυψη και μερικες φορες περναει και φευγει ενω αλλες στεκεται και πληγωνει ..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Σε ξερω?
 -Ναι,αν θυμασαι καποτε ημουν τα παντα για σενα..
 -Α ναι , ΚΑΠΟΤΕ 
-Τωρα?εχουν αλλαξει πολλα? 
-τωρα εχω αλλαξει εγω 
-γιατι μιλας ετσι? 
-πως μιλαω? 
-αποτομα 
-τουλαχιστον αυτο ειναι καλυτερο απο οτι μου εκανες εσυ..

 -τι σου εκανα? 
-δν μου μιλαγες καθολου!ηξερες ποσο σημαντικος ησουνα για μενα και ομως μου φερθηκες σαν σκουπιδι.
. -τωρα δν ειμαι σημαντικος? 
-τωρα δν το αξιζεις να εισαι με κατεστρεψες..με ξεχασες..πως μπορεσες?
 -συγγνωμη
 -συγγνωμη?τι να το κανω το συγγνωμη σου?φιλοτιμο εχεις?
 -νιωθω μονος μου!βοηθησε με.. 
-οταν ενιωθα εγω μονη μου ποιος με βοηθησε?
 -εχεις δικιο..το εχω μετανιωσει..
 -Ξερεις κατι?ημουν παντα εκει για σενα και εσυ ποτε για μενα 
-Το εχω μετανιωσει πιστεψε με!
 -ουτε εσυ δν πιστευεις τν εαυτο σου.. 
-Λυπαμαι.. 
-Μπα αστο καλυτερα!εγω θα πρεπε να λυπαμαι.. 
-Σε εχω αναγκη!μν μου φερεσαι ετσι..μν μου μιλας ετσι!
 -Μπα?σε πληγωσα?ξες κατι?οταν με πληγωνες εσυ καλα ηταν ε? ηταν πολυ βολικο?κι ομως αντεξα και σταθηκα στα ποδια μου! και καταλαβα πόσο πολυ μ'αγάπησες...

Δεν υπάρχουν σχόλια: