Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

when she was mine_lawson

"When She Was Mine"
 Everywhere I go
 Everything I do
 Reminds me of you
Just a picture on the wall
 I'm surrounded by it all
Gotta walk before I fall, yeah
 Fall out, out on the street
Streetlight, light up for me
 So far from where I used to be
 When she was mine
 Everything was easy
 Everything was simple
 Never felt so good
When she was mine
 I wanted to remember
 Never missed a second
Now I wish I could forget
 Forget when she was mine, mine, yeah
When she was mine, mine, yeah
 What I miss the most
 Is talking up all night
We laughed until we cried
Now I'm breaking at the seams
Dropping to my knees
Nothing left of me,
 no Like stone turned into dust
My heart wasn't enough
 So far from where I used to be
 When she was mine
Everything was easy
 Everything was simple
 Never felt so good
When she was mine
 I wanted to remember
Never missed a second
 Now I wish I could forget
 Forget when she was mine, mine, yeah
When she was mine, mine, yeah
When she was mine
Wonder if she's out there
 Wonder where she goes, she goes
 Wonder what she's doing
 Will I ever know, yeah
Everything was easy
Everything was simple
 Never felt so good
When she was mine
 I wanted to remember
Never missed a second
 Now I wish I could forget
 Forget when she was mine, mine, yeah
When she was mine, mine, yeah
I'm down on my knees
Gotta see her, gotta see her, gotta see her, yeah
I tried to forget
But I need her, but I need her, but I need her I'm down on my knees
Gotta see her, gotta see her, gotta see her
I tried to forget
 But I need her, but I need her, but I need her.
 When she was mine.




http://www.youtube.com/watch?v=GmQRAXJoHg0

Δεν υπάρχουν σχόλια: