Ο Νίκο Ρόσμπεργκ διατήρησε την Williams στην κορυφή στο δεύτερο σκέλος ελεύθερων δοκιμών του GP Αυστραλίας, γράφοντας ξανά τον ταχύτερο χρόνο στην πίστα της Μελβούρνης.Ο γερμανο-φινλανδός πιλότος ήταν πάνω από έξι δέκατα του δευτερολέπτου πιο γρήγορος από τον εαυτό του το πρωί, σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:26.053, μια επίδοση που αποτελεί την καλύτερη συνολικά στις δοκιμές της Παρασκευής (27/3).
Πίσω του δεν είχε αυτή τη φορά τον team mate του, Καζούκι Νακατζίμα, αλλά τον Ρούμπενς Μπαρικέλο. Ο βραζιλιάνος πιλότος της Brawn GP προσπάθησε στα τελευταία λεπτά να ξεπεράσει τον Ρόσμπεργκ, αλλά δεν τα κατάφερε για μόλις 0.1".
Το 1:26.157 του Μπαρικέλο εκτόπισε στην τρίτη θέση την Toyota του Γιάρνο Τρούλι, με τον ιταλό να απέχει περίπου 0.3" από τον απόλυτο ρυθμό της ημέρας.
Κοινό χαρακτηριστικό των τριών πρώτων, είναι ότι την προηγούμενη μέρα τα μονοθέσιά τους αντιμετώπισαν επίσημες διαμαρτυρίες από αντιπάλους τους, για την σχεδίαση του πίσω αεροδυναμικού διαχύτη τους.
Στο ίδιο δέκατο με τον Τρούλι βρέθηκε ο Μαρκ Ουέμπερ στην τέταρτη θέση, με τον οδηγό της Red Bull να παραμένει μακριά από τα μηχανικά προβλήματα που τον ταλαιπώρησαν το πρωί, όπως και οι Τζένσον Μπάτον (Brawn) και Τίμο Γκλοκ (Toyota), οι οποίοι συμπλήρωσαν κατά σειρά την πρώτη 6άδα.
Εβδομος ταχύτερος ήταν ο Νακατζίμα, μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από την άλλη Williams, ακολουθούμενος από τον Σεμπάστιαν Φέτελ με την δεύτερη Red Bull. Πάντως ο γερμανός δεν κατόρθωσε ούτε το απόγευμα να ολοκληρώσει το session, λόγω εξόδου που είχε περίπου μισή ώρα πριν από το τέλος.
Πολύ καλή παρουσία είχαν και οι δύο Force India, οι οποίες βρέθηκαν μέχρι και στο 2-3 νωρίς στην διαδικασία, πριν υποχωρήσουν στη συνέχεια - ο Αντριαν Σούτιλ στην ένατη και ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα στην 13η θέση.
Κι ενώ τα αουτσάιντερ πετούσαν, την ίδια στιγμή οι λεγόμενες κορυφαίες ομάδες πάτωναν!
Μόνο ο Φελίπε Μάσα κατάφερε να μπει στην πρώτη 10άδα για λογαριασμό της Ferrari, γυρίζοντας την πίστα ένα δευτερόλεπτο πιο αργά από τον Ρόσμπεργκ και ένα δέκατο πιο γρήγορα από τον team mate του, Κίμι Ράικονεν, ο οποίος ήταν 11ος. Αμφότεροι οι οδηγοί της Scuderia βγήκαν πάνω από μία φορά εκτός πίστας.
Στην 12η θέση βρέθηκε ο Φερνάντο Αλόνσο με την Renault, ενώ ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής, Λιούις Χάμιλτον, παραπονιόταν συνεχώς στους μηχανικούς του για την οδηγική συμπεριφορά της McLaren του και κατέληξε μόλις 18ος, μία θέση πίσω από τον team mate του, Χάικι Κοβαλάινεν.
Αρκετά άβολα μέσα στα μονοθέσιά τους ένιωθαν και οι δύο οδηγοί της BMW Sauber, μένοντας ο μεν Νικ Χάιντφελντ στην 14η θέση, ο δε Ρόμπερτ Κούμπιτσα ακριβώς πίσω του.
Το τρίτο σκέλος ελεύθερων δοκιμών ξεκινάει στις 05:00GR του Σαββάτου (28/3), ενώ στις 08:00GR ακολουθούν οι κατατακτήριες δοκιμές του αυστραλιανού GP.
Οι καλύτεροι χρόνοι του 2ου σκέλους ελεύθερων δοκιμών στην Μελβούρνη
Θέση Οδηγός Μονοθέσιο Χρόνος Γύροι
1. Ρόσμπεργκ Williams-Toyota (B) 1:26.053 36
2. Μπαρικέλο Brawn-Mercedes (B) 1:26.157 + 0.104 38
3. Τρούλι Toyota (B) 1:26.350 + 0.297 42
4. Ουέμπερ Red Bull-Renault (B) 1:26.370 + 0.317 30
5. Μπάτον Brawn-Mercedes (B) 1:26.374 + 0.321 38
6. Γκλοκ Toyota (B) 1:26.443 + 0.390 42
7. Νακατζίμα Williams-Toyota (B) 1:26.560 + 0.507 33
8. Φέτελ Red Bull-Renault (B) 1:26.740 + 0.687 19
9. Σούτιλ Force India-Mercedes (B) 1:27.040 + 0.987 29
10. Μάσα Ferrari (B) 1:27.064 + 1.011 35
11. Ράικονεν Ferrari (B) 1:27.204 + 1.151 32
12. Αλόνσο Renault (B) 1:27.232 + 1.179 28
13. Φιζικέλα Force India-Mercedes (B) 1:27.282 + 1.229 32
14. Χάιντφελντ BMW Sauber (B) 1:27.317 + 1.264 34
15. Κούμπιτσα BMW Sauber (B) 1:27.398 + 1.345 36
16. Μπουρντέ Toro Rosso-Ferrari (B) 1:27.479 + 1.426 36
17. Κοβαλάινεν McLaren-Mercedes (B) 1:27.802 + 1.749 35
18. Χάμιλτον McLaren-Mercedes (B) 1:27.813 + 1.760 31
19. Πικέ Renault (B) 1:27.828 + 1.775 35
20. Μπουεμί Toro Rosso-Ferrari (B) 1:28.076 + 2.023 33
πηγη : sport.gr
Μαρία Κορινθίου: Επέστρεψε στο «Πρωινό» – Τα νεότερα για την υγεία της
Πριν από 1 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου