Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Ένα πρωί Δευτέρας ....

Σαφάρι σε περιοχή της Αθήνας προκειμένου να βρω ένα συγκεκριμένο υποκατάστημα ΙΚΑ για να πάρω ένα χαρτί απαραίτητο για την συνταξιοδότηση του πατέρα μου.
Από λάθος δικό μου (μου κατέβασα κάτι καντήλια μόλις κατάλαβα τι μλκια έκανα ...) βρίσκομαι έξω από την στάση λεωφορείων του Λαϊκού νοσοκομείου (κάποια στιγμή πρέπει να σας γράψω για τις εμπειρίες μου από το αξιοζήλευτο αυτό νοσοκομείο).
Και ενώ περιμένω το ...
140  για να πάω στη δουλειά μου, αναζητώ κάτω από το υπόστεγο της στάσης  μια δόση ίσκιου !

Εκεί, κάθονται 3 γυναίκες εκ των οποίων 1 κοντά στα 20-22 Ελληνίδα (και αρκετά συμπαθητική), 1 περίπου στα 40-45 εκ Ρουμανίας ορμόμενη και μια γιαγιά Ελληνίδα κάπου στα 60.    

Ειλικρινά έμεινα κάγκελο μόλις άκουσα την Ρουμάνα να προσπαθεί να πείσει την γιαγιά να πάει σε ένα σούπερ μάρκετ που έχει Βουλγάρικα προϊόντα γιατί εκεί "έχει τα πάντα" και "είναι πολύ φθηνά" !
Της έλεγε μάλιστα ότι "πάνε και πολλοί Έλληνες και ψωνίζουν εκεί"!

Όχι ούτε Καρατζαφέρη στηρίζω ούτε ξενοφοβικός είμαι αλλά ο εχθρός είναι ξένος και είναι εντός των πυλών !
Φτάσαμε σε σημείο να εισάγουμε το 2010 ελαιόλαδο από Γερμανία αξίας 15.000.000€ !

Δηλαδή είναι σαν να εισάγει πετρέλαιο η Σαουδική Αραβία, πίτσες η Ιταλία, παπαρούνες η Ολλανδία και ναρκωτικά η Κολομβία ... ΕΛΕΟΣ ... ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ...

ΞΥΠΝΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ !!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: