Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΣΑ ... ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ !!!!

Μπαίνω και εγώ στο μαιλ μου (Κυριακή πρωί γαρ) για να δω τι παίζει. Τυχαία πέφτει το μάτι του στον φάκελο spam (τον οποίο τσεκάρω σπάνια) και βλέπω 90κάτι μαιλς(!) . Λέω λοιπόν να του κάνω ένα καθάρισμα ....

Εκεί λοιπόν που έσβηνα βλέπω ένα μαιλ από το sansimera.gr με τίτλο ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ! Προς στιγμήν τα έχασα !
Εγώ να κάνω τέτοια παραβίαση ;;;;  
ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟΝ !


Και επειδή μια εικόνα = 1000  λέξεις (εγώ μπορώ να την περιγράψω και με λιγότερες αλλά τεσπα) δείτε το μαιλ που έλαβα ...


κλικ επάνω αν δεν φαίνεται καλά...


Κ. Πάνο

1)Κατ αρχήν συγχαρητήρια για τους ελέγχους σας! Τρομερή η ανακάλυψη σας! Θα εισηγηθώ στο αφεντικό σας προαγωγή και αύξηση τουλάχιστον 50% του μισθού σας καθότι τα ευρήματα της έρευνά σας ήταν πολύτιμα για την επιχείρησή σας !!

2) Αγαπητέ(;) κ. Πάνο (btw μια χαρά όνομα το Παναγιώτης γιατί το κόβετε; ) πως είστε τόσο σίγουρος ότι αναδημοσιεύω τα κείμενα από το site σας και όχι από άλλο blog ;

3)Απάντησα θετικά στο κάλεσμα σας και διέγραψα τις περί ου ο λόγος αναρτήσεις.

4)Αν παρόλο που διέγραψα τις αναρτήσεις θεωρείτε ότι τα συμφέροντα σας θίγονται ακόμα, σας παρακαλώ μην διστάσετε, κινηθείτε νομικά εναντίων μου.

5)Προς ενημέρωση των εκατομμυρίων αναγνωστών του blog μου , οκ οκ εντάξει δεν είναι εκατομμύρια... είναι απλά μερικές χιλιάδες ... οχουυυυ εντάξει εκατοντάδες ....λοιπον ειναι μερικές δεκάδες δεν πέφτω άλλο!!! ελπίζω να με καταλαβαίνετε... ΛΟΙΠΟΝ προς ενημέρωση των όποιων αναγνωστών τουτου εδώ του ιστολογίου έχω να δηλώσω οτι ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΟΧΟΣ !

ΕΙΜΑΙ ΕΝΟΧΟΣ ΔΙΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ SITE ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΦΗΜΗΣ ΜΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΗΣΩ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ !!!

Με ένα πρόχειρο υπολογισμό τα κέρδη μου από αυτή την απάτη ανέρχονται στο ποσό των 465.780,49€ . Στην κατοχή μου έχω επίσης 2.000 $ ,500 δρχ , 2 κινητά τηλέφωνα (το ένα είναι smartphone), έναν Η/Υ και 3 προφυλακτικά (τα 2 έχουν λήξει απο το 2011).

Δηλώνω πρόθυμος να γίνει κατάσχεση της περιουσίας μου προκειμένου να σας αποζημιώσω για την τεράστια ζημιά που σας έκανα !!!


Μετά τιμής,
The owner of nickolakiss.blog


υ.γ.1. μπορώ να σας στείλω τα στοιχεία μου (εαν το επιθυμήτε), έτσι ώστε να σας γλυτώσω απο τον κόπο να τα βρείτε, ως ένδειξη μετάνοιας.
υ.γ.2. προφανώς και δεν μπορώ να πάρω στα σοβαρά το μαιλ σας (αν και έσβησα τις αναρτήσεις)


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

i ataka me ta profilaktika gamise xaxaxaxaxaxaxaxa

Ανώνυμος είπε...

"loipon einai merikes dekades den pefto allo" hahahahaha