Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

ο κοσμος γυρω μου

           Ειναι περιεργο που καθε φορα που πηγαινω βολτα ειτε μονη ειτε με παρεα βλεπω ανθρωπους με κατεβασμενο κεφαλι,αλλους να σιγοκλαινε ,με το βλεμα τους ,τα ματια τους να εκπεμπουν φοβο και απελπισια,λιγοι ανθρωποι ειναι αυτοι που βλεπω ειτε νεοι ειτε μεγαλυτεροι που προχωρανε στο δρομο με το κεφαλι ψηλα,δεν γελανε...
μονοι τους στη μεση του πουθενα αλλα μαρεσει να  βλεπω τους χαρουμενους αυτους ανθρωπους ,θα μπορουσα να πω οτι μου δινουν κουραγιο.Καποιες μικρες κινησεις που πιστευω ειναι κοινες ,ξεχωριζουν .π.χ Πετανε το τσιγαρο ,τους σηκωνονται απο ενα παγκακι στη μεση μιας πλατειας και ξεκινουν ενα δρομο προς το αγνωστο .δε λεω καθε ανθρωπος εχει τα προβληματα του ...δεν αντιλεγω αλλος λιγα εκεινη την περιοδο αλλοι πολλα ΥΠΑΡΧΟΥΝ ομως μην ξεχναμε στιγμες στην ζωη μας που αυτα ξεπερνιουνται με ανταλαγμα μια ευτυχισμενη στιγμη.
           Περιστασεις και που βλεπουμε μπροστα μας ενα εμποδιο δε το προσπερναμε αλλα το αντιμετωπιζουμε ,"κοιταμε μεσ'τα ματια οτι μας εκανε κομματια". Δε κατηγορω στη συγγεκριμενη περισταση κανεναν απλος λεω την γνωμη μου και πως θα ηθελα ο κοσμος να ειναι γυρω μου .εχει χαθει η αθωοτητα που παλια ακουγα απο τα χειλη της μαμας μου και ζηλευα και εκανα ονειρα πολλα, αυτα ομως τωρα θα μεινουνε .Νομιζω δε προλαβα να ζησω  περισσοτερα πραγματα γιατι εχουν εξευτελιστει. 
    ΖΗΤΑΩ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ που ειναι κατι υπεροχο για ολους μας μικρους ,μεγαλους
πρωτα- πρωτα κατι εντυπωσιακο για τον καθενα ξεχωριστα και υστερα για μενα ...(χιχιχ)
ευχαριστω ..!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: