Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ...

Δεν μπορώ να σου δώσω λύσεις  για
όλα τα προβλήματα της ζωής σου.
Ούτε έχω απαντήσεις για τις αμφιβολίες
και τους φόβους σου.
Όμως μπορώ
να σ'ακούσω και να μοιραστώ
μαζί σου τα μυστικά μου .
Δεν μπορώ ν αλλάξω το
παρελθόν η το μέλλον σου.
Όμως όταν με χρειάζεσαι θα είμαι
εκει μαζί σου.....
Δεν μπορώ να αποτρέψω
τα παραπατήματα σου.
Μόνο μπορώ να σου προσφέρω
το χέρι μου .
Να κρατηθείς  και να πέσεις.
Οι χαρές σου ,οι θριάμβοι και οι
επιτυχίες σου δεν είναι δικά μου.
Όμως ειλικρίνα απολαμβάνω να
σε βλέπω ευτυχισμένη/ο.
Δεν κρίνω τις αποφάσεις που παίρνεις
στη ζωή σου.
Αρκεί να σε στηρίξω,να σου δώσω
κουράγιο και να σε βοηθήσω αν μου
το ζητήσεις.
Δεν μπορώ να σε περιορίσω μέσα σε
όρια αυτά που πρέπει να
πραγματοποιήσεις.
Όμως θα σου προσφέρω τον
ελεύθερο χώρο που χρειάζεσαι
για να μεγαλουργήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: