Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

'Εφτασε τις 100 νίκες ο Valentino Rossi


Ο Βαλεντίνο Ρόσι πέτυχε το στόχο του στο Άσσεν, που ήταν οι εκατό νίκες, και έγινε ο δεύτερος αναβάτης στην ιστορία του Moto GP που πετυχαίνει κάτι τέτοιο. Ο «Γιατρός», έτσι, δεν πρόκειται να ξεχάσει ποτέ αυτή τη στιγμή της καριέρας του, όπως δήλωσε μετά τον αγώνα του Άσσεν, όπου και ευχαρίστησε, γεμάτος χαρά και ικανοποίηση για το επίτευγμά του, όλους όσους τον βοήθησαν για να φτάσει στη νίκη αυτή.

«Είμαι πολύ χαρούμενος. Είναι μια στιγμή στη ζωή μου την οποία δεν θα ξεχάσω ποτέ διότι έφτασα τις 100 νίκες και… με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας μου και τον Τζέρεμι Μπέργκις. Την Yamaha που τα τελευταία χρόνια μου φέρθηκε πολύ καλά και μου έδωσε κίνητρο, ενώ σήμερα η μοτοσικλέτα ήταν υπέροχη. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον φίλο μου Ούτσιο, τον Κάρλο, την οικογένεια μου και όλους τους ανθρώπους που έδωσαν το κίνητρο να μείνω συγκεντρωμένος και να πάρω αυτή τη νίκη. Είμαι ο δεύτερος αναβάτης που φτάνει τις 100 νίκες πίσω από τον Τζιακόμο Αγκοστίνι. Είμαι πολύ χαρούμενος αλλά ελπίζω να έχω και άλλες χρονιές με νίκες ώστε να δώσω μάχες με τους αντιπάλους μου», είπε ο Ιταλός αναβάτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: