Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

F1 G.P. Μ.Βρετανίας τα τελευταία νέα ...

Φέτος οι βρετανοί οπαδοί θα θυμηθούν τα μέσα της δεκαετίας του 2000, όταν συνήθιζαν να ζητωκραυγάζουν υπέρ του Τζένσον Μπάτον στο Σίλβερστοουν. Τότε ο συμπατριώτης τους δεν ήταν κάτι παραπάνω από μια μεγάλη ελπίδα για ένα καλό αποτέλεσμα, τώρα όμως θα πάει στον εντός έδρας αγώνα του ως ένας πιθανός μελλοντικός πρωταθλητής.
Τα βλέμματα είναι φυσικό να στρέφονται κυρίως στον Μπάτον, από την στιγμή που ο κάτοχος του περσινού τίτλου και νικητής το 2008 στο Σίλβερστοουν, Λιούις Χάμιλτον, δεν είναι πλέον στο κυνήγι των εμπρός θέσεων.

Ο 29χρονος πιλότος της Brawn μετράει έξι νίκες στους επτά πρώτους αγώνες της φετινής σεζόν και παρά την ασφαλή πρωτοπορία που έχει χτίσει στο πρωτάθλημα, ετοιμάζεται να τα δώσει όλα για να κερδίσει το GP Μ. Βρετανίας, κάτι που ο ίδιος έχει παραδεχτεί ότι είναι ο μεγάλος του καημός.

Η μεγαλύτερη απειλή σε αυτή του την προσπάθεια ακούει στο όνομα Ρούμπενς Μπαρικέλο.

Παρότι διαθέτει το ίδιο μονοθέσιο με τον Μπάτον, ο βραζιλιάνος δεν έχει καταφέρει να πανηγυρίσει κάποια νίκη φέτος, αλλά δεν είναι λίγοι αυτοί που τον θεωρούν φαβορί στο Σίλβερστοουν.

Ανάμεσά τους είναι και ο Ρος Μπρον. "Δεν είναι μια πίστα που είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη στα φρένα και αυτός είναι ένας τομέας του μονοθεσίου που ο Ρούμπενς βρίσκει κρίσιμο, οπότε περιμένω ότι θα τα πάει πολύ καλά αυτό το αγωνιστικό διήμερο", τόνισε ο επικεφαλής και ιδιοκτήτης της Brawn.

Αλλά και ο ίδιος ο Μπάτον γνωρίζει καλά το πόσο δυνατός είναι στο Σίλβερστοουν ο team mate του, ο οποίος έχει κερδίσει εκεί το 2003, ενώ πέρυσι τερμάτισε τρίτος με το μη ανταγωνιστικό μονοθέσιο της Honda.

"Ο Ρούμπενς θα είναι μεγάλος διεκδικητής όπου και να πάμε", παραδέχτηκε ο βρετανός. "Αν είναι να με κερδίσει, θα με κερδίσει. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να κατακτήσω το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Αν τα καταφέρω χωρίς να έχω κερδίσει στο Σίλβερστοουν, δεν θα απογοητευτώ".

Ο Μπάτον έχει 61 βαθμούς ως τώρα έναντι 35 του Μπαρικέλο, ενώ τρίτος στην βαθμολογία είναι ο Σεμπάστιαν Φέτελ με 29 πόντους, 1,5 μπροστά από τον team mate του στην Red Bull Μαρκ Ουέμπερ.

Η αυστριακή ομάδα προέρχεται από έναν τερματισμό 2-3 στον προηγούμενο αγώνα στην Τουρκία και θεωρείται ξανά από τους βασικούς αντιπάλους των δύο Brawn-Mercedes για τη νίκη.

Στο Ιστανμπουλ Παρκ η Ferrari δεν ήταν τόσο δυνατή όσο θα περίμενε κανείς με βάση της πρόοδό της στους προηγούμενους αγώνες.

Τώρα οι άνθρωποί της ελπίζουν σε ανάκαμψη και ειδικά ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος θα πάρει στα χέρια του το πιο ελαφρύ σασί της F60 που πρωτοχρησιμοποίησε ο Κίμι Ράικονεν στο Μονακό.

Η Ferrari θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί το KERS και στα δύο της μονοθέσια, κάτι που ισχύει και για την McLaren.

Η βρετανική ομάδα προέρχεται από τρεις σερί αγώνες χωρίς βαθμό και οι άνθρωποί της προβλέπουν ένα ακόμα δύσκολο διήμερο, καθώς η MP4-24 δεν βολεύεται καθόλου σε πίστες υψηλής ταχύτητας όπως είναι το Σίλβερστοουν.

Αντίθετα μία από τις ομάδες που περιμένει να τα πάει καλά στην βρετανική πίστα είναι η Toyota. Υστερα από ένα άσχημο διάλειμμα στο Μονακό, η ιαπωνική ομάδα πήρε βαθμούς και από τους δύο οδηγούς της στην Τουρκία, και τώρα, πηγαίνοντας σε ένα ανάλογης φύσης σιρκουί, στοχεύει στο βάθρο, αλλά και -γιατί όχι;- στην πρώτη νίκη της ιστορίας της.

Αισιοδοξία για ένα καλό αποτέλεσμα -τηρουμένων των αναλογιών- υπάρχει και στην Force India, η οποία έχει ετοιμάσει μια σειρά από αναβαθμίσεις στο μονοθέσιό της, κυνηγώντας τον πρώτο της βαθμό.

2009 FORMULA 1 SANTANDER BRITISH GRAND PRIX


πηγη : www.sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: