Η Prodrive ανήκει εν μέρει στον David Richards, μέτοχο της Aston Martin. Οι υπόλοιποι μέτοχοι είναι Αραβες επενδυτές της εταιρείας "Dar Investment", οι οποίοι θα εξασφαλίσουν και τα κεφάλαια και τις χορηγίες για να μπει στη F1 η Prodrive / Aston Martin, όπως γράφει το αγγλικό περιοδικό "Autocar".
Αν η Prodrive εξασφαλίσει μία από τις τρεις ελεύθερες θέσεις για το 2010, τις οποίες διεκδικούν οι νέες ομάδες που έχουν δηλώσει συμμετοχή, θα κατασκευάζει η ίδια το μονοθέσιό της στο εργοστάσιο του Banbury, με τεχνογνωσία της McLaren Racing και πιθανότατα θα χρησιμοποιεί τους V8 κινητήρες της Mercedes-Benz.
Από τις άλλες ομάδες, η Campos φιλοδοξεί να επεκτείνει τις δραστηριότητές της από το GP2 στη F1, ενώ η USF1 -της οποίας ηγείται ο Ken Anderson και ο δημοσιογράφος Peter Windsor- έχει ήδη στήσει τη βάση της στη "silicon valley" των αγώνων αυτοκινήτων των ΗΠΑ, στη Βόρεια Καρολίνα.
Η Lola την προηγούμενη εβδομάδα δήλωσε τη συμμετοχή της για το 2010, με στόχο να επιστρέψει στο σπορ έπειτα από σχεδόν μιάμιση δεκαετία. Το εργοστάσιο της ένδοξης εταιρείας κατασκευής αγωνιστικών σασί βρίσκεται στο Huntingdon της Βρετανίας.
Πέραν αυτών, το αγγλικό περιοδικό "Autosport" αποκάλυψε ότι την προηγούμενη εβδομάδα δήλωσε συμμετοχή για το 2010 και η Superfund. Πρόκειται για μια νεοσύστατη αυστριακή ομάδα, της οποίας τη διεύθυνση θα έχει ο πρώην οδηγός των Benetton, Williams και McLaren, Alex Wurz.
Την ομάδα θα συντηρεί ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Superfund (πρώην χορηγού της Minardi), ο Αυστριακός επιχειρηματίας Christian Baha. Έχει γίνει γνωστό ότι η Superfund έχει ήδη ζητήσει από την Cosworth να χρησιμοποιεί τους κινητήρες της του χρόνου.
Όλες οι νέες ομάδες που διεκδικούν μια θέση το 2010 θα επωφεληθούν από την πρωτοβουλία των ομάδων που ήδη βρίσκονται στο σπορ να τις προμηθεύσουν με τεχνογνωσία σε αρκετούς τομείς - ακόμη και με εξαρτήματα που δεν επηρεάζουν την απόδοση.
Η FIA συγκέντρωσε τις αιτήσεις και τους φακέλους των νέων ομάδων που θέλουν να μπουν στη Formula 1 το 2010 και αναμένεται να ανακοινώσει ποιες θα κερδίσουν μία από τις τρεις ελεύθερες θέσεις στις 12 Ιουνίου 2009, μαζί με την αναλυτική λίστα συμμετοχών του 2010.www.in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου