Οι σχέσεις μεταξύ της FIA και των οκτώ ομάδων της FOTA εξακολουθούν να ακροβατούν πάνω σε ένα τεντωμένο σκοινί, παρά την συμφωνία ειρήνευσης που (υποτίθεται ότι) επετεύχθη στο Παρίσι στα τέλη του Ιουνίου.
Οι 13 συμμετέχουσες ομάδες στο πρωτάθλημα της επόμενης σεζόν προσκλήθηκαν από αξιωματούχους της Ομοσπονδίας για να συζητήσουν τους τεχνικούς και αγωνιστικούς κανονισμούς την Τετάρτη (8/7) στο Νίρμπουργκρινγκ.Ωστόσο τα μέλη της FOTA αποχώρησαν από την συνάντηση επειδή, όπως έκαναν γνωστό, "Ο κ. Τσάρλι Γουίτινγκ της FIA ενημέρωσε τους team managers ότι οι οκτώ ομάδες της FOTA δεν είναι αυτή τη στιγμή εισαγμένες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 του 2010 και δεν έχουν δικαίωμα ψήφου σχετικά με τους τεχνικούς και αγωνιστικούς κανονισμούς".
Στη συνέχεια της ανακοίνωσής της, η FOTA υπενθυμίζει το γεγονός ότι η συμμετοχή και των οκτώ ενεργών μελών της στο πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς επικυρώθηκε στις 24 Ιουνίου από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA, το οποίο αποφάνθηκε επίσης πως οι κανονισμοί του 2010 θα είναι ίδιοι με τους φετινούς, συν όποιες αλλαγές συμφωνήθηκαν πριν από τις 29 Απριλίου (δηλαδή χωρίς μπάτζετ καπ).
Και καταλήγει λέγοντας: "Σε κανένα σημείο στις συζητήσεις του Παρισιού δεν υπήρξε κάποια απαίτηση για ομόφωνη συμφωνία στις αλλαγές κανονισμών.
"Κατά συνέπεια το να πάμε ενάντια στη θέληση του ΠΣΜΑ και τις λεπτομέρειες της συμφωνίας του Παρισιού βάζει σε κίνδυνο το μέλλον της F1".
Από την πλευρά της, η FIA γνωστοποίησε ότι οι υπόλοιπες πέντε ομάδες (Williams, Force India, Campos, Manor και US F1) συμφώνησαν μην αλλάξουν οι φετινοί κανονισμοί, με εκκρεμότητα την διατήρηση του ορίου βάρους στα 620 κιλά και - πιο σημαντικά - την υπογραφή ενός νομικά δεσμευτικού συμβολαίου μεταξύ όλων των ομάδων για να μειωθούν τα κόστη στα επίπεδα των αρχών της δεκαετίας του '90, "όπως είχε υποσχεθεί ο εκπρόσωπος της FIA στο Παρίσι στις 24 Ιουνίου".
Υστερα από όλα αυτά δεν αποκλείεται να επανέλθει η απειλή της διάσπασης και της δημιουργίας ενός ξεχωριστού πρωταθλήματος από πλευράς FOTA.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα η εταιρία που κατέχει τα εμπορικά δικαιώματα της F1 και εκπροσωπείται από τον Μπέρνι Εκλεστοουν, CVC Capital, είναι έξαλλη με τις τελευταίες εξελίξεις, οι οποίες δημιουργούν ένα σύννεφα πάνω από το μέλλον του σπορ.
πηγη : www.sport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου